fuji1365380447 Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Han er jo søt og ydmyk (og flink i sin sjanger) - men jeg syntes at han har mye mindre spennvidde i dansen sin, enn både Christoffer og Maria. Så her har vi en vinner som har vunnet hjertene til alle småripsen som ser på... Direkte demokrati i praksis...? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg var veldig misfornøyd med at han vant, jeg heiet på Maria. Men - man skjønte vel tidlig hvor det bar hen etter all hylinga til småripsene hver gang han entret scenen. :-] 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Om danseferdighetene skulle vært det eneste som talte så burde Maria ha vunnet. Jeg heiet på henne. Men Adil kan kanskje være et forbilde for utsatte barn og ungdommer på en helt annen måte enn "proffe" dansere, og det er jo også veldig positivt. Så jeg synes det var en verdig vinner, om enn en annen enn jeg forventet 0 Siter
serendipity Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Men så har han vel ikke flere år på Balletthøyskolen heller ;-) 0 Siter
Speak Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Enig. Jeg synes Adil var den dårligste danseren av dem alle fire. Men en storsjarmør som imponerte ettersom han ikke hadde noen dansebakgrunn. Synes Christoffer skulle vunnet jeg:-) 0 Siter
Gjest hallow :o) Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Om danseferdighetene skulle vært det eneste som talte så burde Maria ha vunnet. Jeg heiet på henne. Men Adil kan kanskje være et forbilde for utsatte barn og ungdommer på en helt annen måte enn "proffe" dansere, og det er jo også veldig positivt. Så jeg synes det var en verdig vinner, om enn en annen enn jeg forventet Helt enig med deg mallet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.