vestlandet 80 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei! Håper noen kan svare meg på dette spørsmålet her. jeg begynner nemlig å tvile på gynekologen min. Jeg sluttet på p-pillene aug 05, og fikk ikke mensen etter det. Fikk henvisning til gynekolog, som jeg var hos i jan 06. Etter å ha tatt en innvendig UL, konstanterte han at "problemet "mitt er at jeg ikke har eggløsning.Han sa at normalt starter en ikke noen behandlin før en har gått 1 år uten mens, men siden ting såg ut sånn som de gjor, vile han starte nå. Jeg fikk derfor 1 dobbel pergotimekur, som virket, og jeg fikk mensen! Jeg har nå fått 3 nye kurer, som han sier at jeg skal ta sammenhengende, UTEN pause!!Kan dette være riktig?Kan det ha sammenheng med at jeg ikke har eggløsning?Har jo lest at man bør ha 1 mnd opphold mellom hver pergotime-kur. Andre som har fått flere kurer etter hverandre?! Takknemlig for alle svar!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223545-hvor-mange-kurer-pergotime-etter-hverandre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.