Gå til innhold

Hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret samboerinne

Det er jo ikke så mye du kan gjøre annet enn å innstille deg på at faren for at han stryker med er større enn vanlig.

Antar vi snakker om basejumping eller annen ekstremidrett.

Han driver med ekstremski. Hadde det vært basejumping hadde jeg vel forlatt han for lenge siden, for det er enda verre. ;)

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Han driver med ekstremski. Hadde det vært basejumping hadde jeg vel forlatt han for lenge siden, for det er enda verre. ;)

Åja, ikke verre.

Jeg så for meg en av disse som klatrer opp på bygdninger og slenger seg ned.

Ekstremski er vel strengt tatt ikke verre enn det de fleste snowboardgutta driver med på diverse fjell.

Jeg hadde ikke orket å bekymre meg. Han knekker sikkert noen bein i ny og ne, men det er vel ikke ofte ekstremskikjørere stryker med.

Det er nok større fare for å daue i trafikken.

ShitDiddelyDo

Åja, ikke verre.

Ekstremski er vel strengt tatt ikke verre enn det de fleste snowboardgutta driver med på diverse fjell.

Jeg hadde ikke orket å bekymre meg. Han knekker sikkert noen bein i ny og ne, men det er vel ikke ofte ekstremskikjørere stryker med.

-d

Gjest Bekmyret samboerinne

Åja, ikke verre.

Det er selvsagt ikke det verste. I dag har han klart å pådra seg et kompresjonsbrudd mellom nakkevirvlene, så da slipper jeg å bekymre meg på en stund. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...