Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser i avisen at dere som sverger til trikk og buss har visse grunner for den påfallende hangen etter kollektivtransport;

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179595

Greit å få det frem i lyset, lissom. Jeg har aldri visst at kollektivtransport innebar denne type kollektiv adferd.

Menneh...blir det ikke litt slitsomt å ha noen gnikkende opp etter seg på trikken hver morgen, da? Og er det slik at den som da blir gnikket (gnukket?) fra vedkommende bak, selv gnikker på personen som står foran, eller?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det er klart at kollektiv transport innebærer gnikking hver dag, hele tiden.

Visste du virkelig ikke det??? Neste gang du går forbi en t-banestasjon, skal du ta en grundig kikk på ansiktsuttrykkene til alle som passerer...

(he-he...)

Skrevet

Så dette var nytt for deg? :-) Nå skjønner du kanskje hvorfor kollektivtrafikkfansen også er ivrige konsertgjengere? Der gnikkes (gnukkes?) det både foran og bak og fra siden. Nå snakker vi selvsagt om rockekonserter, og ikke slike "sitte-ned-tilstelninger" for fiffen.

Skrevet

Æsj. Jeg hadde en sånn en "på meg" på undergrunnen i Roma. Det var så tett og trangt at jeg ikke hadde muligheter til å gjøre noe med det heller.

Ingen særlig behagelig opplevelse.

Skrevet

Så dette var nytt for deg? :-) Nå skjønner du kanskje hvorfor kollektivtrafikkfansen også er ivrige konsertgjengere? Der gnikkes (gnukkes?) det både foran og bak og fra siden. Nå snakker vi selvsagt om rockekonserter, og ikke slike "sitte-ned-tilstelninger" for fiffen.

Det er jammen mye å lære på dol.

Jeg reiser nesten aldri kollektivt, slik at mine erfaringer fra t-banen er begrenset. De gangene jeg har prøvd, har jeg forsøkt å lese dagens avis blant svette, illeluktende aliens, lommetyver, billettkontrollører, barnevogner og oppløpne fjortiser. At noen i det hele tatt tenker sex i en slik atmosfære, er gåtefullt for meg. Jeg er vel ikke urban nok.

Skrevet

Hvorfor tror du jeg bosatte meg sånn at jeg må ta to busser (45 min) for å komme meg til jobben? Hæ? ;o)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg kjører bil til jobb.

Men tror jammen jeg skal begynen å ta bussen i stedet.

Tydeligvis noe jeg går glipp av.

:)

Gjest MørketsFyrste
Skrevet

Sverger heller til en runk i bilen, når man kjører mil etter mil på fine veier, og kjeder seg litt.

mariaflyfly
Skrevet

På t-banen er det ingen umiddelbar fare for å bli utsatt for å bli utsatt for denslags om dagen, så trangt som man står. :(

petter smart
Skrevet

*står langt unna mistenksomme heretter*

Mistenksomme?

Du mener at du står langt unna de som har mistanker til deg og dine tvilsomme drifter?! Du gnikker heller på de som ikke mistenker noe?

Skrevet

Pussig dette her, da jeg hørte denne saken på radioen i dag lurte jeg på om jeg hadde drømt eller hva.. Saken virket så utrolig kjent!

Så kom jeg på at jeg hadde lest om det i går, i boka "drømmen om Asia", der forfatteren snakker med en Tokyaner (heter det det?) som hadde gjort dette til en skikkelig sport. Han beskriver hvordan han kan gnu seg opptil damene, og ingen gjør noe særlig motstand.

Boka ble skrevet i 1997, så detvar ptide vi kom etter her oppe i Nord. Eller forresten, helst ikke. :-)

Skrevet

På t-banen er det ingen umiddelbar fare for å bli utsatt for å bli utsatt for denslags om dagen, så trangt som man står. :(

Det er jo nettopp da at muligheten/faren er størst ;-)

mariaflyfly
Skrevet

Det er jo nettopp da at muligheten/faren er størst ;-)

Jeg tulla egentlig bare. Det har vært så mye krøll på banen i det siste, og man står som sild i tønne, så tett at man ikke kan røre seg en millimeter. :(

Skrevet

Mistenksomme?

Du mener at du står langt unna de som har mistanker til deg og dine tvilsomme drifter?! Du gnikker heller på de som ikke mistenker noe?

*knegg*

Skrevet

he-he.....enda et godt argument til hvorfor jeg heller kjører bil....:-)

Skrevet

Jeg kjører taxi kollektivtransport jeg. Bare synd at man ikke får mndskort på det men må betale 30 kr for hver eneste tur.

Skrevet

Altfor sjelden opplever jeg at unge vakre kvinner gnir seg til orgasmer mot meg på trikk, buss og bane..., men tar ofte kollektivt ventende i spenning;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...