Gjest tidligere fan Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Tror dere det kan være fint? Jeg likte dem veldig før dont cry og den tiden der. Er de veldig forskjellige nå? Blir jeg skuffet av at de ikke er slik jeg husker dem? 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Tror nok ikke du blir skuffet om du går der. De spiller sikkert de samme gamle sangene fordet. Eneste forskjellen er nok at Axl har lagt på seg 10-20 kilo (sist jeg så han iallefall ). 0 Siter
nilia Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Axl er jo den eneste fra det gamle bandet som er igjen i Guns`n Roses, så jeg tror du blir skuffet ja. 0 Siter
nilia Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Axl er jo den eneste fra det gamle bandet som er igjen i Guns`n Roses, så jeg tror du blir skuffet ja. Men så spørs det jo om det blir noe av konserten denne gang da. De siste gangene Guns`n Roses skulle komme til Norge, så har konsertene blitt avlyst i siste liten 0 Siter
Gjest også tidligere fan. Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Det blir neppe det samme som gamle dager. Hadde heller reist og sett Gilby Clarke og Steven Adler på Rock on the boat 29 april. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Det blir neppe det samme som gamle dager. Hadde heller reist og sett Gilby Clarke og Steven Adler på Rock on the boat 29 april. For ikke å snakke om Paul DiAnno. Jeg skulle egentlig på den turen men må jobbe. :/ 0 Siter
Gjest også tidligere fan. Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 For ikke å snakke om Paul DiAnno. Jeg skulle egentlig på den turen men må jobbe. :/ Ja, han også. Jeg er høygravid 28/29 april. Har veldig lyst å reise, men de vil vel ikke ha meg med båten tenker jeg. Skikkelig dårlig planlegging. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.