Gå til innhold

Guns'N Roses konsert

Anbefalte innlegg

Gjest tidligere fan
Skrevet

Tror dere det kan være fint? Jeg likte dem veldig før dont cry og den tiden der. Er de veldig forskjellige nå? Blir jeg skuffet av at de ikke er slik jeg husker dem?

Ilovenewyork
Skrevet

Tror nok ikke du blir skuffet om du går der. De spiller sikkert de samme gamle sangene fordet. Eneste forskjellen er nok at Axl har lagt på seg 10-20 kilo (sist jeg så han iallefall :o).

Skrevet

Axl er jo den eneste fra det gamle bandet som er igjen i Guns`n Roses, så jeg tror du blir skuffet ja.

Skrevet

Axl er jo den eneste fra det gamle bandet som er igjen i Guns`n Roses, så jeg tror du blir skuffet ja.

Men så spørs det jo om det blir noe av konserten denne gang da. De siste gangene Guns`n Roses skulle komme til Norge, så har konsertene blitt avlyst i siste liten :(

Gjest også tidligere fan.
Skrevet

Det blir neppe det samme som gamle dager. Hadde heller reist og sett Gilby Clarke og Steven Adler på Rock on the boat 29 april.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det blir neppe det samme som gamle dager. Hadde heller reist og sett Gilby Clarke og Steven Adler på Rock on the boat 29 april.

For ikke å snakke om Paul DiAnno.

Jeg skulle egentlig på den turen men må jobbe. :/

Gjest også tidligere fan.
Skrevet

For ikke å snakke om Paul DiAnno.

Jeg skulle egentlig på den turen men må jobbe. :/

Ja, han også. Jeg er høygravid 28/29 april. Har veldig lyst å reise, men de vil vel ikke ha meg med båten tenker jeg. Skikkelig dårlig planlegging.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...