Gå til innhold

Gi meg litt inspirasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller fortell meg hvordan jeg kan få det...

Jeg skal skrive oppgave, og vanligvis når jeg setter meg ned for å gjøre det strømmer inspirasjonen til meg og jeg skriver og skriver. Jeg får slett ikke formulert meg. Nå er den bare vekk! Hjelp meg!

Skrevet

Vet hvordan du har det. Har det sånn selv. For meg funker det å gjøre noe annet. Eller å lese litt om det jeg skal skrive om. Noen ganger er det ikke mange setningene som skal til, før inspirasjonen detter ned. Hva skal du skrive om?

Skrevet

Vet hvordan du har det. Har det sånn selv. For meg funker det å gjøre noe annet. Eller å lese litt om det jeg skal skrive om. Noen ganger er det ikke mange setningene som skal til, før inspirasjonen detter ned. Hva skal du skrive om?

Div. artikler (journalistikk).

Jeg har det også sånn at det går bra hvis jeg først får skrevet noen setninger, men sånn synes jeg ikke det er nå. Æsj.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Div. artikler (journalistikk).

Jeg har det også sånn at det går bra hvis jeg først får skrevet noen setninger, men sånn synes jeg ikke det er nå. Æsj.

Har du prestasjonsangst? Det er nemlig en effektiv stopper for kreativiteten...

Kanskje du skal prøve å kjenne etter hvor hjertet ditt er i forhold til oppgaven - har du i det hele tatt noe på hjertet, eller skriver du bare fordi du må?

Et eller annet sted finner du kanskje en flik av et engasjement...

Har du prøvd å gå en tur i skogen og tenke?

Skrevet

Har du prestasjonsangst? Det er nemlig en effektiv stopper for kreativiteten...

Kanskje du skal prøve å kjenne etter hvor hjertet ditt er i forhold til oppgaven - har du i det hele tatt noe på hjertet, eller skriver du bare fordi du må?

Et eller annet sted finner du kanskje en flik av et engasjement...

Har du prøvd å gå en tur i skogen og tenke?

Jeg skriver nok desverre bare fordi jeg må, men akkurat det jeg skal skrive om nå synes jeg er ganske spennende.

Det med en tur i skogen var kanskje ingen dårlig idè.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg skriver nok desverre bare fordi jeg må, men akkurat det jeg skal skrive om nå synes jeg er ganske spennende.

Det med en tur i skogen var kanskje ingen dårlig idè.

God tur! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...