Sofline Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Eller fortell meg hvordan jeg kan få det... Jeg skal skrive oppgave, og vanligvis når jeg setter meg ned for å gjøre det strømmer inspirasjonen til meg og jeg skriver og skriver. Jeg får slett ikke formulert meg. Nå er den bare vekk! Hjelp meg! 0 Siter
flowy Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Vet hvordan du har det. Har det sånn selv. For meg funker det å gjøre noe annet. Eller å lese litt om det jeg skal skrive om. Noen ganger er det ikke mange setningene som skal til, før inspirasjonen detter ned. Hva skal du skrive om? 0 Siter
Sofline Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 Vet hvordan du har det. Har det sånn selv. For meg funker det å gjøre noe annet. Eller å lese litt om det jeg skal skrive om. Noen ganger er det ikke mange setningene som skal til, før inspirasjonen detter ned. Hva skal du skrive om? Div. artikler (journalistikk). Jeg har det også sånn at det går bra hvis jeg først får skrevet noen setninger, men sånn synes jeg ikke det er nå. Æsj. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Div. artikler (journalistikk). Jeg har det også sånn at det går bra hvis jeg først får skrevet noen setninger, men sånn synes jeg ikke det er nå. Æsj. Har du prestasjonsangst? Det er nemlig en effektiv stopper for kreativiteten... Kanskje du skal prøve å kjenne etter hvor hjertet ditt er i forhold til oppgaven - har du i det hele tatt noe på hjertet, eller skriver du bare fordi du må? Et eller annet sted finner du kanskje en flik av et engasjement... Har du prøvd å gå en tur i skogen og tenke? 0 Siter
Sofline Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Skrevet 22. mars 2006 Har du prestasjonsangst? Det er nemlig en effektiv stopper for kreativiteten... Kanskje du skal prøve å kjenne etter hvor hjertet ditt er i forhold til oppgaven - har du i det hele tatt noe på hjertet, eller skriver du bare fordi du må? Et eller annet sted finner du kanskje en flik av et engasjement... Har du prøvd å gå en tur i skogen og tenke? Jeg skriver nok desverre bare fordi jeg må, men akkurat det jeg skal skrive om nå synes jeg er ganske spennende. Det med en tur i skogen var kanskje ingen dårlig idè. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Jeg skriver nok desverre bare fordi jeg må, men akkurat det jeg skal skrive om nå synes jeg er ganske spennende. Det med en tur i skogen var kanskje ingen dårlig idè. God tur! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.