Gå til innhold

Hvor lenge har du.......

Anbefalte innlegg

Gjest måneder og år
Skrevet

.......vært sammen med mannen/kjæresten din?

Hvordan møttes dere?

Hvor lang tid tok det fra dere møttes til dere ble kjærester?

Skrevet

Vært sammen i 20 år til sommeren, gift i 17! Ble sammen første kvelden vi traff hverandre, er 39 år.

mvh

Skrevet

Vi har vært kjærester i snart 14 år. Møttes via felles venner og det gikk ca.to år før vi ble ett par.

Skrevet

Vi har vært sammen i ett år. Møttes på byen, ble kjærester ei uke senere og samboere etter 5 måneder :)

fei1365380229
Skrevet

Vi har vært sammen i 14 år. Fra første gang vi traff hverandre og til vi "ble sammen" gikk det vel 2 måneder tror jeg og så gikk det vel ca. 1 måned til før vi skulle ha barn :).

Nå har vi 4 barn, er fortsatt like glad eller gladere i hverandre og har tenkt å fortsette med det.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Møttes via en felles bekjent. Ble vel sammen 2. dagen vi møttes. Eller kanskje etter et par uke? Jeg vet ikke helt. Det har iallefall vært oss to siden den dagen vi møttes =)

Har vært sammen i 2,5 år, samboere i 1,5 år. Noe bryllup blir det ikke på leeenge =)

Gjest togli
Skrevet

Vi ble sammen når vi var 16 og 17 år gamle. Hadde da kjent hverandre i ca et og et halvt år.

Det tok ni år før vi gifta oss og til sommeren har vi vært gift i 10 år :-)

Gjest Wolverina
Skrevet

Møttes gjennom felles bekjente.

Det jeg ikke visste var at han en lengre tid hadde gått rundt og vært litt småforelsket i meg :)

Jeg fikk etterhvert øynene opp for ham og ble veeldig interessert.

Så ble vi sammen og samboere ganske kjapt, etter noen uker med sms-kontakt og flørting på fylla.

Har nå vært sammen i litt over 2 år og alt er bare bra :)

Skrevet

3 år og noen måneder. Vi kjente hverandre 4-5 måneder først, men snakket ikke mye sammen i begynnelsen.

Skrevet

Vi har vært sammen i to år. Møttes på nettet og snakket mye på telefon, før vi endelig møttes etter seks måneder. Vi har vært samboere i snart ett år og har det superfint!

Skrevet

Er på 9. året nå, traff hverandre på konsert på Studentsamfunnet. Tok vel en uke fra vi traff hverandre til vi regnet oss som kjærester. Full klaff ;-)

Skrevet

Har vært sammen siden sånn ca slutten av juni i fjor, vi møttes hos felles kjente,og det tok 22 år før vi ble kjærester!

Skrevet

Jeg og gubben møttes på videregående, på internet faktisk (vi satt på hver vårt datarom, og snakket med hverandre på mIRC, eller hva det het. En chattekanal på nettet i alle fall. Etter hvert fant vi ut at vi gikk på samme skole:)

Vi ble sammen ca 2 mnd etter at vi møttes. Vi var sammen i 3 år før vi forlovet oss, og giftet oss 4 år etter det igjen. Vi har nå vært gift i snart to år. (altså har vi vært sammen i 9 år til sommeren :)). Jeg er 25 år og mannen min er 26. ( vi har to barn sammen ).

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vi møtte hverandre i august et år fordi vi hadde samme hobby. Da var jeg sammen med en annen og det var ikke kjærlighet ved første blikk.

I november det året ble vi sammen. Vi forlovet oss i desember og giftet oss i juli året etter (altså under et år etter at vi møttes for første gang).

Dette er mer enn 10 år og to barn siden.

Skrevet

Vi møttes på en studentfest og regner det som starten på vårt forhold, selv om vi akkurat der og da ikke "visste" at vi var "sammen" før etter annet/tredje treff og vi begge hadde forventninger om at vi skulle fortsette å treffes! :-)

Vi er nå sammen på 17. året!!

Mrs. Wallace
Skrevet

Vi møttes på nachspiel for omtrent ti år siden.

Skrevet

2 år og 4 måneder. Møttes på internett, snakket på internett i over 3 år før vi møttes (bodde forskjellige steder i landet). Flørtet aldri på nettet, var vennskapelig forhold. Og vi snakket om absolutt alt og trodde aldri vi skulle møtes noen gang. Men så flyttet vi begge til Oslo for å studere.. Samtidig. Så han kom på vorspiel hos meg da vi skulle på samme konsert. Ca en mnd senere var vi et par.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Herrejemini, er jo nesten skummelt å tenke på. Har vært sammen i nesten 22 år. Og til sommeren har vi vært gift i 18 år.

Vi møttes her vi bor nå. :-)

Gjest midia
Skrevet

18 år siden vi traff hverandre.

lille meg (14 år) sto utenfor et festlokale og ventet til festen var slutt og folket kom ut.

Da kom mannen min bort til meg og siden da har vi vært sammen.

Skrevet

Vi møttes i jobbsammenheng (var begge freelancere). Begynnte å samarbeide om div. prosjekter og utviklet et utrolig vennskap. På nyttårsaften 1 år senere "så" vi hverandre med nye øyne og 2.nyttårsdag flyttet han inn til meg. Så her gikk det radig fra singel til sambo ;o)

Vi har bodd sammen i 13,5 år, vært gift i snart 7 år og har en datter på 5 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...