Gå til innhold

Solbriller inne?

Anbefalte innlegg

Gjest sarah bernard
Skrevet

Altså... Listen :))

Vel og bra med sol, fuglekvitter og følelse av at våren er like om hjørnet ...men, jeg merker at jeg myser av den sterke sola, til tross for at jeg ikke får lyset direkte i øynene. Har ikke mulighet for å trekke for gardiner her hvor jeg sitter.

Er det totalt bimbo å sitte med (lyse) solbriller inne, eller kan sette dem på nesa og være bekjent av det? Er det ok når man deler kontor med flere eller bør man sitte alene da?

Gjest jente på26år
Skrevet

Jeg hadde nok sett rart på noen som satt med solbriller inne. Det blir bare FOR bimbo ja. Skaff lysskjerming, det skal da alle arbeidsplasser ha.

Skrevet

Slipp sola inn og bli vant til at den er kommet tilbake! :)

Jeg tror nok at jeg ville ha gjemt meg dersom jeg måtte gå med solbriller inne, hehe...

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg hadde nok sett rart på noen som satt med solbriller inne. Det blir bare FOR bimbo ja. Skaff lysskjerming, det skal da alle arbeidsplasser ha.

Klart du kan ha solbriller inne.

Jeg slipper inn for mye lys (ifølge optikeren) fordi jeg har skeive hornhinner. På alle barnebilder myser jeg så man nesten ikke ser hvem jeg er.

Forferdelig hodepinefremmende og ansiktsmuskelstrammende å plages av sola. Bruk solbriller.

Lat som om du er på jazzklubb.

Slutt å høre på folk som bekymrer seg om hva folk syns.

:)

Gjest sarah bernard
Skrevet

hehe, ja, litt bimbo, ja, enig i det ...men heller tilsynelatende bimbo i dag enn rynkefjes i morgen :)

Er ikke så mange som kan se meg, så jeg tar sjansen.

Gjest sarah bernard
Skrevet

Slipp sola inn og bli vant til at den er kommet tilbake! :)

Jeg tror nok at jeg ville ha gjemt meg dersom jeg måtte gå med solbriller inne, hehe...

hehe, ja...

Jaja, nå har jeg tatt dem på, så får vi se hvor tøff jeg er.

mariaflyfly
Skrevet

Drit i hva alle andre mener og ta dem på. Jeg satt også med Guccibrilla mine på inne en stund da de var nye, for jeg var så UTROLIG fornøyd med dem. Hehe! :)

Gjest sarah bernard
Skrevet

Drit i hva alle andre mener og ta dem på. Jeg satt også med Guccibrilla mine på inne en stund da de var nye, for jeg var så UTROLIG fornøyd med dem. Hehe! :)

Dét kunne jeg ikke sitti med. Er anti-merke, så det ville bare vært pinlig.

Men all honnør til deg som satt med stolt, hevet hode!

Gjest brilleslange
Skrevet

Jeg er lysømfintlig, får vondt i øynene av for sterkt lys, både ute og inne. Jeg bruker derfor solbriller inne, fordi jeg TRENGER det. Blåser i om det ser teit ut. Det er meg og filmstjernene! hehe...

Gjest sarah bernard
Skrevet

Jeg er lysømfintlig, får vondt i øynene av for sterkt lys, både ute og inne. Jeg bruker derfor solbriller inne, fordi jeg TRENGER det. Blåser i om det ser teit ut. Det er meg og filmstjernene! hehe...

Jeg er nok bare redd for rynker, men det får bli deg, meg, mariaflyfly og kjendisene da!

Hentet meg nettopp en kopp kaffe og ved maskina kom jeg i prat med en, og samtalen kom ikke på noe tidspunkt inn på at jeg gikk med solbriller på hodet.

Juhum. Dette kan jeg tydeligvis gjenta neste solskinnsdag :)

Skrevet

Du skriver jo _lyse_ solbriller, så da må det da være greit! :-)

Men hadde nok stusset dersom en kollega hadde sittet med briller i Ray Charles-klassen inne på kontoret! :-)

Skrevet

Jeg hater sterk sol og lys og bruker solbriller inne på kontoret, hvis det trengs. Klarer jo ikke å se skjermen. :( Heldigvis kan jeg stort sett sitte hjemme med gardinene godt trukket for.

Gjest sirikat
Skrevet

Hehe, må innrømme at det er litt bimbo. Eller muligens ikke bimbo, men merkelig..? Tror jeg hadde stusset litt.

Gjest skeivaa
Skrevet

Klart du kan ha solbriller inne.

Jeg slipper inn for mye lys (ifølge optikeren) fordi jeg har skeive hornhinner. På alle barnebilder myser jeg så man nesten ikke ser hvem jeg er.

Forferdelig hodepinefremmende og ansiktsmuskelstrammende å plages av sola. Bruk solbriller.

Lat som om du er på jazzklubb.

Slutt å høre på folk som bekymrer seg om hva folk syns.

"Jeg slipper inn for mye lys (ifølge optikeren) fordi jeg har skeive hornhinner."

Dette visste jeg ikke. Er man mer lysømfintelig hvis man har skeve hornhinner? Hm... Merkelig at ingen har sagt dette til meg.

Skrevet

Da hadde jeg trodd du hadde "gått på en dør".

Gjest sarah bernard
Skrevet

...eller blitt mishandlet på hjemmefronten :)

Gjest sarah bernard
Skrevet

gud... det var jo nettopp det du mente.

Om jeg ikke har følt meg som bimbo med solbrillene på, så gjorde jeg det iallefall nå hahaha ;)

Skrevet

Om jeg ikke har følt meg som bimbo med solbrillene på, så gjorde jeg det iallefall nå hahaha ;)

Tja, keinsteins uttrykk "gått på en dør" kan jo like gjerne tolkes som at man har ramla om kull i fylla, havna i slagsmål el lign.

Gjest sarah bernard
Skrevet

Tja, keinsteins uttrykk "gått på en dør" kan jo like gjerne tolkes som at man har ramla om kull i fylla, havna i slagsmål el lign.

"hysj!" har det ille nok som det er nå...! hahaha ;)

Skrevet

En kollega sa det da hun fikk en blåveis. Men jeg la merke til at hun også hadde lange armer på blusen, dermed spurte jeg rett ut. Det skulle jeg ikke gjort.

Hun hadde de karakteristiske fire blåmerkene på rekke på innsiden av armene. To store i midten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...