Gå til innhold

Trenger hjelp til å skrive en svadasetning eller to

Anbefalte innlegg

Gjest student på jakt etter sommerjobb
Skrevet

Jeg skal søke sommerjobb som vakt på Tusenfryd. I den elektroniske søknaden er det påkrevd å skrive en setning eller to om "Hvorfor vil jeg jobbe i Tusenfryd?". Den egentlige svaret på det spørsmålet er: "For å tjene penger." Men da kommer jeg vel ikke særlig langt... Noen som forslag til blabla. e.l.? Jeg kommer bare på noe ála "Jeg trives blant mennesker og er glad i å være ute", men det blir vel FOR banalt...

Skrevet

Tja - det finnes jo mange sommerjobber å søke på, så hvorfor valgte du akkurat Tusenfryd? ("fordi "Tusenfryd" virker som en bra plass å jobbe, du har hørt andre som har jobbet der trivdes godt, du tror du vil passe godt til å jobbe der, det passer til din utdannelse, du liker å være ute, du synes tusenfryd er en morsom plass, du liker å omgås folk og du har god tålmodighet?)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hva med at det ser morsomt og lærerikt ut, og at du tror Tusenfryd er en arbeidsplass som er bevisst på service? Som du selvsagt er veldig interessert i å lære mer om?

Eller at du har hørt at arbeidsmiljøet er godt, noe du gjerne vil være en del av?

Gjest LucySky
Skrevet

Tja - det finnes jo mange sommerjobber å søke på, så hvorfor valgte du akkurat Tusenfryd? ("fordi "Tusenfryd" virker som en bra plass å jobbe, du har hørt andre som har jobbet der trivdes godt, du tror du vil passe godt til å jobbe der, det passer til din utdannelse, du liker å være ute, du synes tusenfryd er en morsom plass, du liker å omgås folk og du har god tålmodighet?)

"Jeg har alltid vært veldig glad i barn og liker å jobbe med dem. Dessuten syns jeg at Tusenfryd er et utrolig morsomt og spennende sted."

:=0

Gjest sarah bernard's alter ego
Skrevet

"Bakgrunnen for mitt ønske om å jobbe på Tusenfryd er at det kan gi mulighet for å mange turer med karusellene, en vanvitting tilgang til nypoppet popcorn og muligheten for å leke sammen med nye barn hver dag. I tillegg håper jeg at det vil være mulighet for rabatt i inngangen for vennene mine, og at jeg kan leke hos dere til neste sommmer også".

Skrevet

* tråkker igang svada-generatoren *

Du er en positiv person som vil stortrives med å ha en jobb der du kan bidra til å gi andre mennesker en perfekt opplevelse og en flott dag.

Og så liker du godt at det er utendørs og at vil treffe mange barn og ungdom på din egen alder.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Jeg søker nye utfordringer. enkelt og greit.

Skrevet

Du er en positiv person som vil stortrives med å ha en jobb der du kan bidra til å gi andre mennesker en perfekt opplevelse og en flott dag.

Og så liker du godt at det er utendørs og at vil treffe mange barn og ungdom på din egen alder.

Tenkt scenario:

Denne frasen din var så bra at hundrevis av ungdommer som søker sommerjobb på Tusenfryd kommer til å bruke den!

Skrevet

Tenkt scenario:

Denne frasen din var så bra at hundrevis av ungdommer som søker sommerjobb på Tusenfryd kommer til å bruke den!

...og de som driver Tusenfryd, kommer til å lure fælt på hvem denne personen _egentlig_ er, som de burde ansatt på flekken!

Skrevet

Siste setning skulle være slik:

Og så liker du godt at det er utendørs og at du vil treffe mange barn og ungdommer på din egen alder.

Gjest student på blablabla...
Skrevet

Og så liker du godt at det er utendørs og at du vil treffe mange barn og ungdommer på din egen alder.

Nuvel.. Jeg er noen år eldre enn videregående skole-alder. Så jeg vet egentlig ikke om det er noe for meg, hehe.. Har nå sendt søknad likevel.

Gracias, laban. You rock.

Gjest student på blablabla...
Skrevet

Takk for svar, alle sammen. Jeg fikk inspirasjon fra dere alle! Så nå er mitt kunstverk sendt avgårde.

Gjest o store fryd
Skrevet

Og jeg er så forferderlig glad i rollercoastere, for jeg får så fine sommerfugler i tissen.

Gjest student på blablabla
Skrevet

"Bakgrunnen for mitt ønske om å jobbe på Tusenfryd er at det kan gi mulighet for å mange turer med karusellene, en vanvitting tilgang til nypoppet popcorn og muligheten for å leke sammen med nye barn hver dag. I tillegg håper jeg at det vil være mulighet for rabatt i inngangen for vennene mine, og at jeg kan leke hos dere til neste sommmer også".

Yes...! Jeg la også til at jeg liker Nugatti.

Gjest sarah bernard
Skrevet

Yes...! Jeg la også til at jeg liker Nugatti.

Du ville iallefall vist at du har noenlunde evne til å prate barnas språk :) Dét er viktig på Tusenfryd.

Tror nok ikke at du bruker "tipset", men lykke til med jobbsøkningen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...