Gjest back to school again Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 sliter på studiene for tiden. Har vært i praksis i lang tid nå, og når jeg har kommet tilbake så virker det som om de andre har blitt enda tettere knyttet, da de har vært i praksis sammen. Jeg var en av de få som var alene. det var ikke mitt valg, men det ble slik. Jeg føler at jeg ikke klarer å komme inn på dem lenger. Så jeg føler det veldig ubehagelig når alle blir så tette og snakker om ting bare de vet om. Så det jeg lurer på er: må jeg finne meg andre folk på studiet?. Eller må jeg bare fortsette selv om jeg føler det ubehagelig, og jeg føler meg utafor?. Noen tips til meg? 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Invitere dem med på noe. Kanskje ikke hjem til deg i første omgang, men på en pils til freddan eller lignende? Eventuelt et seminar relatert til studiene, etterfulgt av pils/cola på byen? 0 Siter
serendipity Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg sytes du skal si det som det er jeg. Altså ikke i en sånn "klagegreie" til de, Men at du syntes de er så heldige som er sammen i praksis, og at det da er lettere å bli bedre kjent osv. Hadde noen sagt det så tror jeg ikke jeg skryter om jeg jeg sier at jeg hadde tatt hintet, og gjort mitt for å prøve å inkludere deg ennå mer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.