Gå til innhold

Er det mulig å komme inn i en gjeng som allerede er etablert?

Anbefalte innlegg

Gjest back to school again
Skrevet

sliter på studiene for tiden. Har vært i praksis i lang tid nå, og når jeg har kommet tilbake så virker det som om de andre har blitt enda tettere knyttet, da de har vært i praksis sammen. Jeg var en av de få som var alene. det var ikke mitt valg, men det ble slik.

Jeg føler at jeg ikke klarer å komme inn på dem lenger.

Så jeg føler det veldig ubehagelig når alle blir så tette og snakker om ting bare de vet om.

Så det jeg lurer på er: må jeg finne meg andre folk på studiet?. Eller må jeg bare fortsette selv om jeg føler det ubehagelig, og jeg føler meg utafor?.

Noen tips til meg?

Gjest sarah bernard
Skrevet

Invitere dem med på noe. Kanskje ikke hjem til deg i første omgang, men på en pils til freddan eller lignende? Eventuelt et seminar relatert til studiene, etterfulgt av pils/cola på byen?

serendipity
Skrevet

Jeg sytes du skal si det som det er jeg. Altså ikke i en sånn "klagegreie" til de, Men at du syntes de er så heldige som er sammen i praksis, og at det da er lettere å bli bedre kjent osv. Hadde noen sagt det så tror jeg ikke jeg skryter om jeg jeg sier at jeg hadde tatt hintet, og gjort mitt for å prøve å inkludere deg ennå mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...