Gå til innhold

Kirken viser sitt sanne ansikt - åndeutdrivelse

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Bønn eller åndemaning - samme ulla!

Om det er en prest eller en sjaman har da ingen betydning. Meningen er den samme...

Så for DEG kan man brenne alle kirker? For MEG er kirka viktig, så også bønnen.

fuji1365380447
Skrevet

Så for DEG kan man brenne alle kirker? For MEG er kirka viktig, så også bønnen.

Vi behøver ikke brenne noe som helst, men jeg mener at staten ikke skal betale for religionsutøvelse.

Jeg mener at stat og kirke burde skilles.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Vi behøver ikke brenne noe som helst, men jeg mener at staten ikke skal betale for religionsutøvelse.

Ok.

Skrevet

Nå er det ikke bare religionsutøvelse kirken bedriver med disse statlige midlene da.

For jeg regner med at du er klar over hvilke servicetilbud til lokalbefolkningen som vil forsvinne om man får et totalt skille mellom stat og kirke?

Servicetilbud som det offentlige forøvrig ikke vil overta, da det hverken er vilje eller midler til å drifte disse tjenestene i offentlige budsjetter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...