Gå til innhold

Pene som ikke er pene?

Anbefalte innlegg

Gjest Slik er det bare
Skrevet

Er det noen dere IKKE synes er pene, men som blir betraktet slik av 'alle andre'?

Jeg kan f.eks ikke fatte hvordan Sunniva Stordal (kona til Idoldommer-Amund) har klart å få seg et eneste modelloppdrag, eller hva som er pent ved Scarlett Johansson.

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• morsan

10

• ShitDiddelyDo

7

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har faktisk problemer med å forstå at enkelte menn mener at Angelina Jolie er reinkarnasjonen av skjønnheten selv.

Stygg er hun absoliutt ikke, men ikke rådiggbar heller.

Gjest b-bjørn
Skrevet

Jeg har faktisk problemer med å forstå at enkelte menn mener at Angelina Jolie er reinkarnasjonen av skjønnheten selv.

Hun har en utstålning uten sidestykke.

Men jeg er mann da;)

Skrevet

Hun har en utstålning uten sidestykke.

Men jeg er mann da;)

Det som "stål ut" på henne må være de ekstremt oversizede leppene! ;-)

(Og JA, jeg VET at de er ekte! Blir ikke noe bedre av den grunn! *S*)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Selv jeg som er dame syns at Angelina Jolie er svært, svært pen..

Skrevet

Hun er penere enn gjennomsnittet! ;-)

Men svært svært vil jeg ikke si. Ville ikke funnet på i tussmørke å nevne henne på lista over verdens 10 vakreste kvinner.

Skrevet

DER er vi hvertfall enig. Sexy og flott dame - enda hun ikke prater ålesundsdialekt:)

Skrevet

Jeg dør hver gang de sier at prinsesse Märtha er vakker. Hun er søt i ansiktet men ellers så er hun ei feit, lita blubbe.

Skrevet

Hun er noe av det flotteste jeg kan tenke meg sammen med Julia Roberts.

Skrevet

Jeg dør hver gang de sier at prinsesse Märtha er vakker. Hun er søt i ansiktet men ellers så er hun ei feit, lita blubbe.

Nei, nå får du GI deg!!! Feit lita blubbe???!!!

Skrevet

Hun er noe av det flotteste jeg kan tenke meg sammen med Julia Roberts.

Julia Roberts er utrolig nydelig.

Skrevet

Teri Hatcher. Jeg synes hun ser kjempesnål ut, men hun har jo en viss sjarm da.

Skrevet

Nei, nå får du GI deg!!! Feit lita blubbe???!!!

Jo, det mener jeg virkelig selv om hun har sett bedre ut de siste 5 årene. Det er rart hvordan man ser folk forskjellig, ikke sant :o)

Skrevet

Julia Roberts er utrolig nydelig.

Så du Pretty Woman i går? Det var slik man skulle sett ut *drømmer*

Skrevet

Jo, det mener jeg virkelig selv om hun har sett bedre ut de siste 5 årene. Det er rart hvordan man ser folk forskjellig, ikke sant :o)

Hvis hun er å betrakte som feit, tør jeg ikke tenke på hva jeg kan betraktes som....

Men når det gjelder mer generelt om Märtha og alle de positive kommentarene om henne, så antar jeg at de må "tolkes ut fra en sammenheng".

Eksempel: Om man ser på Miss World-konkurransen og sier om en av damene at "hun der var ikke så fin", så betyr det ikke at hun er fæl sammenlignet med du og jeg og vito, men at hun i den konteksten - som deltager i en grandios missekonkurranse - ikke er blant de peneste.

Og slik er det vel litt med Märtha også, men med motsatt fortegn:

Fordi hun jo ikke var så veldig nydelig før, så tar vi lettere fram superlativene når hun har forbedret seg kraftig.

(Jolie kan forresten også puttes inn i dette - det er iukke det at jeg syunjes hun er fæl, jeg kan bare ikke forstå hvorfor enkelte (mange?) mener at hun er top of the tops)

Skrevet

Så du Pretty Woman i går? Det var slik man skulle sett ut *drømmer*

Nei, det fikk jeg ikke med meg.

Men har sett den mange ganger før, da...

Det er den type film der man bare må gi seg hen i romantikkens og eventyrenes verden, og bare gi beng i å tenke på hvor usannsynlig det er! :-)

De to scenene i den filmen hvor hun er absolutt nydeligst er først og fremst i den røde kjolen i operaen, og dernest da hun sitter i limo'en mens Roxette spiller It must have been love... ;-)

(Ja, jeg sa jo at jeg har sett den MANGE ganger!! *he he*)

Gjest nosigns
Skrevet

Synes ikke akkurat hun er kjempefeit da, men hun har en litt uheldig kroppsfasong, som faktisk krever at hun må være superslank for å se ordentlig godt ut. Jeg føler med henne, har samme kroppstype selv. Det er et pes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...