Gå til innhold

Pene som ikke er pene?

Anbefalte innlegg

Gjest kalendria
Skrevet

Uma Thurman og Kate Moss

Åh, jeg synes Uma Thurman er nydelig!!

Men det er ikke Charlize Theron...

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• morsan

10

• ShitDiddelyDo

7

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Helene Rask.

Uma Thurman, Kirstin Dunst og Sandra Bullock synes jeg heller ikke er sånn kjempe pene..

Gjest ChiengMai
Skrevet

DER er vi hvertfall enig. Sexy og flott dame - enda hun ikke prater ålesundsdialekt:)

Lucky her. Eller for å si det sånn, det er godt for henne at Brad Pitt ikke snakker ålesundær.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Julia Roberts er utrolig nydelig.

Hehe, det synes _ikke_ jeg. Men litt over gjennomsnittet er hun nok.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg liker faktisk ikke utseendet til Jennifer Lopez. Ei heller liker jeg Pia Haraldsen, dama til Becham og Celina Middelfart.

Dette er vel kvinner de fleste synes er pene.

Skrevet

Nei, det fikk jeg ikke med meg.

Men har sett den mange ganger før, da...

Det er den type film der man bare må gi seg hen i romantikkens og eventyrenes verden, og bare gi beng i å tenke på hvor usannsynlig det er! :-)

De to scenene i den filmen hvor hun er absolutt nydeligst er først og fremst i den røde kjolen i operaen, og dernest da hun sitter i limo'en mens Roxette spiller It must have been love... ;-)

(Ja, jeg sa jo at jeg har sett den MANGE ganger!! *he he*)

Jeg har sett den mange ganger jeg også :o)

Skrevet

Hvis hun er å betrakte som feit, tør jeg ikke tenke på hva jeg kan betraktes som....

Men når det gjelder mer generelt om Märtha og alle de positive kommentarene om henne, så antar jeg at de må "tolkes ut fra en sammenheng".

Eksempel: Om man ser på Miss World-konkurransen og sier om en av damene at "hun der var ikke så fin", så betyr det ikke at hun er fæl sammenlignet med du og jeg og vito, men at hun i den konteksten - som deltager i en grandios missekonkurranse - ikke er blant de peneste.

Og slik er det vel litt med Märtha også, men med motsatt fortegn:

Fordi hun jo ikke var så veldig nydelig før, så tar vi lettere fram superlativene når hun har forbedret seg kraftig.

(Jolie kan forresten også puttes inn i dette - det er iukke det at jeg syunjes hun er fæl, jeg kan bare ikke forstå hvorfor enkelte (mange?) mener at hun er top of the tops)

Men når de skriver i avisen at Märtha er verdens vakreste prinsesse så må jeg si meg uenig. Det er mange prinsesser som er vakrere enn henne.

Skrevet

Synes ikke akkurat hun er kjempefeit da, men hun har en litt uheldig kroppsfasong, som faktisk krever at hun må være superslank for å se ordentlig godt ut. Jeg føler med henne, har samme kroppstype selv. Det er et pes.

Men som jeg skrev til morsan så ble det stadig uttalt at hun var verdens vakreste prinsesse og det er jeg helt uenig i.

Skrevet

Men når de skriver i avisen at Märtha er verdens vakreste prinsesse så må jeg si meg uenig. Det er mange prinsesser som er vakrere enn henne.

Oi, det har jeg ikke hørt!

Og jeg er bhelt enig i at DET er hun ihvertfall ikke.

Skrevet

Kylie Minogue!!! Hun er jo ikke pen i det hele tatt!

Gjest prettylovely
Skrevet

Selv jeg som er dame syns at Angelina Jolie er svært, svært pen..

Jeg er også dame men synes absolutt ikke hun er pen. Hvis du har sett henne i profil ser det ut som hun har gått rett i en vegg...flat som bare det!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Men som jeg skrev til morsan så ble det stadig uttalt at hun var verdens vakreste prinsesse og det er jeg helt uenig i.

Det er da et stykke fra å være verdens vakreste og til å være småfeit. :-D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg liker faktisk ikke utseendet til Jennifer Lopez. Ei heller liker jeg Pia Haraldsen, dama til Becham og Celina Middelfart.

Dette er vel kvinner de fleste synes er pene.

Ingen kan vel se på Pia Haraldsen som pen?

Skrevet

Det er da et stykke fra å være verdens vakreste og til å være småfeit. :-D

Ja, og da ble det helt feil for meg at de sa hun var verdens vakreste prinsesse. Husker du hvordan hun så ut når hun var 18-20 :o)

Gjest b-bjørn
Skrevet

Det som "stål ut" på henne må være de ekstremt oversizede leppene! ;-)

(Og JA, jeg VET at de er ekte! Blir ikke noe bedre av den grunn! *S*)

For tiden er hun den mest sexy på kloden, sånn er det bare.

Med et lite forbehold, jeg har ikke sett deg;)

Skrevet

Linda Johansen er fæl!

Men er det så vanlig å kalle henne for pen, da?

Skrevet

Det har jeg aldri verken lest eller hørt om prinsessen.

Men om hun er feit, så har du et ganske forvrengt syn på kroppsstørrelser...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...