morsan Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 For tiden er hun den mest sexy på kloden, sånn er det bare. Med et lite forbehold, jeg har ikke sett deg;) *smiske smiske* ;-) Betviler nok sterkt at jeg utgjør noen særlig konkurranse til Angelina Jolie! ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Det har jeg aldri verken lest eller hørt om prinsessen. Men om hun er feit, så har du et ganske forvrengt syn på kroppsstørrelser... Men man kunne ikke si at hun var verdens vakreste i slutten av tenårene. Bare Dagsrevyen som påstod det. Men hun var da litt blubbete i tenårene. 0 Siter
Gjest b-bjørn Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 *smiske smiske* ;-) Betviler nok sterkt at jeg utgjør noen særlig konkurranse til Angelina Jolie! ;-) Smaska jeg? 0 Siter
Gemini Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Men man kunne ikke si at hun var verdens vakreste i slutten av tenårene. Bare Dagsrevyen som påstod det. Men hun var da litt blubbete i tenårene. I tenårene var det en periode hun var lubben ja, men langt fra feit. Jeg er feit, det er noe annet, en helt annen vektklasse... Og hun var lenge håpløs i klesveien, hun har selv sagt at hun ikke interesserte seg for klær. Så jeg tror hun bare sa ja og ha når moren og hoffet fant klær til ulike offentlige opptredener. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Ja, og da ble det helt feil for meg at de sa hun var verdens vakreste prinsesse. Husker du hvordan hun så ut når hun var 18-20 ) Hehe, jo'a. Men jeg har alltid ment at hun er naturlig søt. Vakker prinsesse, det må da være Madeleine i Sverige, ho er hva _jeg_ vil betegne som en klassisk skjønnhet. 0 Siter
fresja Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Men er det så vanlig å kalle henne for pen, da? Trodde noen syntes hun var pen, noen mannfolk? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Selv synes jeg svært mange er overvurderte - for å si det slik. Madonna og Julia Roberts kan nevnes som to av mange eksempler. Mens en dame som Christina Ricci i mine øyne er undervurdert estetisk sett. 0 Siter
Gjest anabibbi Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Julia Roberts og Charlize Theron. Modeller trenger forresten overhodet ikke være "pene" nødvendigvis. 0 Siter
Gjest anabibbi Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Selv synes jeg svært mange er overvurderte - for å si det slik. Madonna og Julia Roberts kan nevnes som to av mange eksempler. Mens en dame som Christina Ricci i mine øyne er undervurdert estetisk sett. Christina Ricco er smellvakker i mine øyne... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Scarlett Johanson er rett og slett nydelig. Jeg synes ikke Teri Hatcher er pen, og jeg synes heller ikke Victoria Beckham er pen, selv om mange kanskje synes de er pene. 0 Siter
drizzle Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg synes ikke prinsesse Madeleine er spesielt pen. Victoria derimot er pen. Det handler om utstråling. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Ingen kan vel se på Pia Haraldsen som pen? Nei, jeg kan i hvert fall ikke se hva som er pent på den dama. Men jeg kan ikke se hva som er så gunstig med de andre jeg nevnte heller. 0 Siter
new_babe Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Ingen kan vel se på Pia Haraldsen som pen? Håper ikke Pia tar en titt her inne;) 0 Siter
tonie Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg kom på en til. Paris Hilton. Hun omtales ofte som en skjønnhet, men jeg synes ikke hun er _litt_ pen engang. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg kom på en til. Paris Hilton. Hun omtales ofte som en skjønnhet, men jeg synes ikke hun er _litt_ pen engang. Paris Hilton må være det råeste eksempelet på en mindre pen kvinne som omtales som en skjønnhet. Pia Haraldsen er vel egentlig en norsk versjon av Paris. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Nei, jeg kan i hvert fall ikke se hva som er pent på den dama. Men jeg kan ikke se hva som er så gunstig med de andre jeg nevnte heller. De to andre har jeg ikke noe mening om Eneste jeg ble litt opphengt i, var de sykkelbuksene til Celina. Ikke akkurat lekkert 0 Siter
tonie Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Paris Hilton må være det råeste eksempelet på en mindre pen kvinne som omtales som en skjønnhet. Pia Haraldsen er vel egentlig en norsk versjon av Paris. Ja, hun prøver i alle fall så godt hun kan å leke Paris:-) Det virker på meg som om langt blondt hår og et ikke altfor stygg kropp ofte er nok til å omtales som en skjønnhet. Er forøvrig enig med deg når det gjelder Jennifer Lopez. Jeg mener, jeg ser jo at dama ikke er stygg, men hun ser så hurpete og arrogant ut at jeg ikke klarer å kalle henne pen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Ja, hun prøver i alle fall så godt hun kan å leke Paris:-) Det virker på meg som om langt blondt hår og et ikke altfor stygg kropp ofte er nok til å omtales som en skjønnhet. Er forøvrig enig med deg når det gjelder Jennifer Lopez. Jeg mener, jeg ser jo at dama ikke er stygg, men hun ser så hurpete og arrogant ut at jeg ikke klarer å kalle henne pen. Vi har samme syn på Jennifer, ja. Når det gjelder blondt hår er det også greit å legge til at det gjelder å være dum. Blond og dum og mye er gjort. Hvis Vigrid først skal anmelde noen bør de kanskje vurdere å anmelde Pia Haraldsen for å stille blondiner i et dårlig lys. 0 Siter
Lucretia Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Christina Ricco er smellvakker i mine øyne... Jepp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.