Gå til innhold

Pene som ikke er pene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tiden er hun den mest sexy på kloden, sånn er det bare.

Med et lite forbehold, jeg har ikke sett deg;)

*smiske smiske* ;-)

Betviler nok sterkt at jeg utgjør noen særlig konkurranse til Angelina Jolie! ;-)

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• morsan

10

• ShitDiddelyDo

7

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har jeg aldri verken lest eller hørt om prinsessen.

Men om hun er feit, så har du et ganske forvrengt syn på kroppsstørrelser...

Men man kunne ikke si at hun var verdens vakreste i slutten av tenårene. Bare Dagsrevyen som påstod det. Men hun var da litt blubbete i tenårene.

Gjest b-bjørn
Skrevet

*smiske smiske* ;-)

Betviler nok sterkt at jeg utgjør noen særlig konkurranse til Angelina Jolie! ;-)

Smaska jeg?

Skrevet

Men man kunne ikke si at hun var verdens vakreste i slutten av tenårene. Bare Dagsrevyen som påstod det. Men hun var da litt blubbete i tenårene.

I tenårene var det en periode hun var lubben ja, men langt fra feit. Jeg er feit, det er noe annet, en helt annen vektklasse...

Og hun var lenge håpløs i klesveien, hun har selv sagt at hun ikke interesserte seg for klær. Så jeg tror hun bare sa ja og ha når moren og hoffet fant klær til ulike offentlige opptredener.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, og da ble det helt feil for meg at de sa hun var verdens vakreste prinsesse. Husker du hvordan hun så ut når hun var 18-20 :o)

Hehe, jo'a. Men jeg har alltid ment at hun er naturlig søt. Vakker prinsesse, det må da være Madeleine i Sverige, ho er hva _jeg_ vil betegne som en klassisk skjønnhet.

Skrevet

Men er det så vanlig å kalle henne for pen, da?

Trodde noen syntes hun var pen, noen mannfolk?

Skrevet

Selv synes jeg svært mange er overvurderte - for å si det slik.

Madonna og Julia Roberts kan nevnes som to av mange eksempler.

Mens en dame som Christina Ricci i mine øyne er undervurdert estetisk sett.

Gjest anabibbi
Skrevet

Julia Roberts og Charlize Theron.

Modeller trenger forresten overhodet ikke være "pene" nødvendigvis.

Gjest anabibbi
Skrevet

Selv synes jeg svært mange er overvurderte - for å si det slik.

Madonna og Julia Roberts kan nevnes som to av mange eksempler.

Mens en dame som Christina Ricci i mine øyne er undervurdert estetisk sett.

Christina Ricco er smellvakker i mine øyne...

Skrevet

Scarlett Johanson er rett og slett nydelig.

Jeg synes ikke Teri Hatcher er pen, og jeg synes heller ikke Victoria Beckham er pen, selv om mange kanskje synes de er pene.

Skrevet

Jeg synes ikke prinsesse Madeleine er spesielt pen.

Victoria derimot er pen. Det handler om utstråling.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ingen kan vel se på Pia Haraldsen som pen?

Nei, jeg kan i hvert fall ikke se hva som er pent på den dama.

Men jeg kan ikke se hva som er så gunstig med de andre jeg nevnte heller.

Skrevet

Ingen kan vel se på Pia Haraldsen som pen?

Håper ikke Pia tar en titt her inne;)

Skrevet

Jeg kom på en til. Paris Hilton. Hun omtales ofte som en skjønnhet, men jeg synes ikke hun er _litt_ pen engang.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kom på en til. Paris Hilton. Hun omtales ofte som en skjønnhet, men jeg synes ikke hun er _litt_ pen engang.

Paris Hilton må være det råeste eksempelet på en mindre pen kvinne som omtales som en skjønnhet.

Pia Haraldsen er vel egentlig en norsk versjon av Paris.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, jeg kan i hvert fall ikke se hva som er pent på den dama.

Men jeg kan ikke se hva som er så gunstig med de andre jeg nevnte heller.

De to andre har jeg ikke noe mening om :)

Eneste jeg ble litt opphengt i, var de sykkelbuksene til Celina. Ikke akkurat lekkert ;)

Skrevet

Paris Hilton må være det råeste eksempelet på en mindre pen kvinne som omtales som en skjønnhet.

Pia Haraldsen er vel egentlig en norsk versjon av Paris.

Ja, hun prøver i alle fall så godt hun kan å leke Paris:-) Det virker på meg som om langt blondt hår og et ikke altfor stygg kropp ofte er nok til å omtales som en skjønnhet.

Er forøvrig enig med deg når det gjelder Jennifer Lopez. Jeg mener, jeg ser jo at dama ikke er stygg, men hun ser så hurpete og arrogant ut at jeg ikke klarer å kalle henne pen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, hun prøver i alle fall så godt hun kan å leke Paris:-) Det virker på meg som om langt blondt hår og et ikke altfor stygg kropp ofte er nok til å omtales som en skjønnhet.

Er forøvrig enig med deg når det gjelder Jennifer Lopez. Jeg mener, jeg ser jo at dama ikke er stygg, men hun ser så hurpete og arrogant ut at jeg ikke klarer å kalle henne pen.

Vi har samme syn på Jennifer, ja. :)

Når det gjelder blondt hår er det også greit å legge til at det gjelder å være dum. Blond og dum og mye er gjort.

Hvis Vigrid først skal anmelde noen bør de kanskje vurdere å anmelde Pia Haraldsen for å stille blondiner i et dårlig lys.

Skrevet

Christina Ricco er smellvakker i mine øyne...

Jepp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...