Gå til innhold

Pene som ikke er pene?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kylie Minogue!!! Hun er jo ikke pen i det hele tatt!

Kylie Minouge er (var...) sexy.

Ikke tradisjonelt pen. Men fy faen for en sexappell den dama har (hadde).

Det er ikke uten grunn den dama er (var...) mange menns våte drøm.

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• morsan

10

• ShitDiddelyDo

7

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Scarlett Johanson er rett og slett nydelig.

Jeg synes ikke Teri Hatcher er pen, og jeg synes heller ikke Victoria Beckham er pen, selv om mange kanskje synes de er pene.

Scarlett Johanson, ja.

Sannsynligvis det nydeligste som noensinne har gått på to bein.

Ilovenewyork
Skrevet

Synes ikke Christina Aguilera er pen. Ikke Naomi Cambell heller.

Skrevet

Ja, hun prøver i alle fall så godt hun kan å leke Paris:-) Det virker på meg som om langt blondt hår og et ikke altfor stygg kropp ofte er nok til å omtales som en skjønnhet.

Er forøvrig enig med deg når det gjelder Jennifer Lopez. Jeg mener, jeg ser jo at dama ikke er stygg, men hun ser så hurpete og arrogant ut at jeg ikke klarer å kalle henne pen.

Det er også et krav at IQ'en ikke må overstige skostørrelsen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun er penere enn gjennomsnittet! ;-)

Men svært svært vil jeg ikke si. Ville ikke funnet på i tussmørke å nevne henne på lista over verdens 10 vakreste kvinner.

Det er forskjell på sexy og pen.

Angelina Jolie utstråler sex som få andre.

Det er derfor vi faller for henne. Hennes ubeskrivelige utstråling.

Skrevet

Jeg dør hver gang de sier at prinsesse Märtha er vakker. Hun er søt i ansiktet men ellers så er hun ei feit, lita blubbe.

Du er ikke riktig klok! Hun er slettes ikke ei feit, lita blubbe! Makan....

Hun er helt normal, ser skikkelig sunn og frisk ut. Det er folk som d e g som gjør at folk får dårlig selvtillit og blir syke. Herregud!

Gjest Wolverina
Skrevet

Sunniva ja... det tenkte jeg også på da jeg såg henne i her og nå idag. Ikke pen.

Men så er det ikke alle modellbyrå som har pene modeller heller. Det skal bare være tynt og sært.

Gjest togli
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk synes Mariah Carey er så kjempepen. For meg ser hun ganske ordinær ut....

Skrevet

Mette Marit er ikke pen. Hun er så kantete og mannete i ansiktet...

Gjest anabibbi
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk synes Mariah Carey er så kjempepen. For meg ser hun ganske ordinær ut....

kanskje folk synes de er penest de som ligner litt på en selv? eller kanskje ikke.

Gjest togli
Skrevet

kanskje folk synes de er penest de som ligner litt på en selv? eller kanskje ikke.

Jeg synes Angelina Jolie er pen, men desverre ligner jeg ikke særlig på henne ;-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Mette Marit er ikke pen. Hun er så kantete og mannete i ansiktet...

Åh, endelig en som er av samme oppfatning som meg.

Mary Poppins
Skrevet

Åå hun glemte jeg og nevne, Mariah Carey altså. Jeg synes faktisk ikke hun er litt pen en gang. Ikke synes jeg hun har fin kropp heller, og jeg synes hun virker direkte usympatisk.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Så du Pretty Woman i går? Det var slik man skulle sett ut *drømmer*

Ja, skulle jeg byttet utseende med noen måtte det blitt Julia Roberts.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg synes ikke prinsesse Madeleine er spesielt pen.

Victoria derimot er pen. Det handler om utstråling.

Åh,der er vi uenig. Madde er den nydeligste jenta jeg vet om. Søstra er også ok, men ikke noe mer.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg dør hver gang de sier at prinsesse Märtha er vakker. Hun er søt i ansiktet men ellers så er hun ei feit, lita blubbe.

Nei Dorthe, nå tuller du fælt. Marta er søt syns jeg. Alldeles ikke feit iallefall. Helt normal og sunn figur.

Gjest anabibbi
Skrevet

Jeg synes Angelina Jolie er pen, men desverre ligner jeg ikke særlig på henne ;-)

Jeg syns også Angelina Jolie er pen :) :)

Mens Mariah Carey syntes jeg var superpen. Før...

Hun kledde ikke silikon og hva hun enn har gjort med seg selv. Men syns ikke hun er stygg for det, langt i fra da.

Men dette er interessant, da kan vi trekke den slutning at personer som begge synes en person er pene, kan være uenig i at en annen er det.

interessante greier :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...