Gå til innhold

Pene som ikke er pene?

Anbefalte innlegg

Gjest anabibbi
Skrevet

Åh,der er vi uenig. Madde er den nydeligste jenta jeg vet om. Søstra er også ok, men ikke noe mer.

Victoria synes jeg er nydelig pen... Mens Madeleine syns jeg har et litt rart ansikt. Har bare sett et eneste bilde av henne i blad, jeg syns hun var pen...

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• morsan

10

• ShitDiddelyDo

7

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Jeg syns også Angelina Jolie er pen :) :)

Mens Mariah Carey syntes jeg var superpen. Før...

Hun kledde ikke silikon og hva hun enn har gjort med seg selv. Men syns ikke hun er stygg for det, langt i fra da.

Men dette er interessant, da kan vi trekke den slutning at personer som begge synes en person er pene, kan være uenig i at en annen er det.

interessante greier :)

Mariah Carey er jo ikke stygg, men heller ikke så pen som media skal ha det til. Uten sminke ser hun nok ut som "hvem som helst" ;-)

Egentlig er det vel godt at smaken er som baken!

Gjest anabibbi
Skrevet

Mariah Carey er jo ikke stygg, men heller ikke så pen som media skal ha det til. Uten sminke ser hun nok ut som "hvem som helst" ;-)

Egentlig er det vel godt at smaken er som baken!

ja ellers ville vi ikke greid formere oss i lengden og om vi greide ble alle sabla lik til slutt hm.

Gjest liede
Skrevet

Ja, og da ble det helt feil for meg at de sa hun var verdens vakreste prinsesse. Husker du hvordan hun så ut når hun var 18-20 :o)

Da var hun jo "hestejente". Hyggelig å se at det går an å blomstre sent også.

(Det finnes masse søte jenter som driver med hest altså. Men stereotypen er vel ikke akkurat det.)

Gjest nosigns
Skrevet

Men som jeg skrev til morsan så ble det stadig uttalt at hun var verdens vakreste prinsesse og det er jeg helt uenig i.

Der er jeg enig med deg! Verdens vakreste prinsesse er hun definitivt ikke.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg dør hver gang de sier at prinsesse Märtha er vakker. Hun er søt i ansiktet men ellers så er hun ei feit, lita blubbe.

Godt humør i dag? ;)

Hun var litt blubbete for en del år tilbake, det er jeg enig i, men nå har hun da en ganske slank figur.

mariaflyfly
Skrevet

Pia Haraldsen og Paris Hilton er i særklasse.

Skrevet

Pia Haraldsen og Paris Hilton er i særklasse.

Beklager å måtte gi deg rett.

Gjest togli
Skrevet

ja ellers ville vi ikke greid formere oss i lengden og om vi greide ble alle sabla lik til slutt hm.

I det filosofiske hjørnet skjønner jeg ;-)

Skrevet

Uma Thurman og Kate Moss

Uma Thurman er råsexy.

serendipity
Skrevet

Paris Hilton, Angelina Jolie og Victoria Beckham blandt annet.

Skrevet

Kylie Minouge er (var...) sexy.

Ikke tradisjonelt pen. Men fy faen for en sexappell den dama har (hadde).

Det er ikke uten grunn den dama er (var...) mange menns våte drøm.

Vel, jeg er ikke mann og jeg klarer ikke å se hva som er sexy ved den dama. Jeg kan se hva som er sexy ved f.eks. J-Lo, men ikke Kylie.

Men, smaken er som baken...

Skrevet

Scarlett Johansson synes jeg er vakker!

Paris Hilto, Dorthe Skappel, Pia Haraldsen og hun nordlendingen som var med på Farmen og som henger sammen med frk. Haraldsen, Hun som spiller Edie i frustrerte fruer, victoria Beckham (hun var søt før hun ble et vandrende skjelett) = skjønner ikke appellen deres!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Victoria synes jeg er nydelig pen... Mens Madeleine syns jeg har et litt rart ansikt. Har bare sett et eneste bilde av henne i blad, jeg syns hun var pen...

Hm...tenk så forskjellige er vi. Men det er jo bra da, at man har forskjellig oppfatning av hva man syns er pent.

Skrevet

Celine Dion. Hun prøver så hardt hun kan å være tynn og pen, men dessverre.......

Gjest abrahamsen
Skrevet

Celine Dion. Hun prøver så hardt hun kan å være tynn og pen, men dessverre.......

Celin Dion er grell.

serendipity
Skrevet

Scarlett Johansson synes jeg er vakker!

Paris Hilto, Dorthe Skappel, Pia Haraldsen og hun nordlendingen som var med på Farmen og som henger sammen med frk. Haraldsen, Hun som spiller Edie i frustrerte fruer, victoria Beckham (hun var søt før hun ble et vandrende skjelett) = skjønner ikke appellen deres!

Hun fra Farmen (Barbro?) Er jo kjempe nydelig syntes jeg. Hun er søt på en svært sexy måte.

Ellers er jeg enig de andre konklusjonene dine ;-)

Skrevet

Paris Hilton. Hun ser ut som en padde med betente lepper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...