Gå til innhold

Pene som ikke er pene?

Anbefalte innlegg

Gjest the magic dragon
Skrevet

Jennifer Aniston er langt fra pen. Hun var småsøt da hun var yngre.

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• morsan

10

• ShitDiddelyDo

7

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Scarlett Johansson synes jeg er vakker!

Paris Hilto, Dorthe Skappel, Pia Haraldsen og hun nordlendingen som var med på Farmen og som henger sammen med frk. Haraldsen, Hun som spiller Edie i frustrerte fruer, victoria Beckham (hun var søt før hun ble et vandrende skjelett) = skjønner ikke appellen deres!

Jeg synes Barbro Fagerbakk er kjempenydelig. Det ser ut som om hårfargen hennes er ekte også. Sjeldent med så lyst hår.

Skrevet

Åh,der er vi uenig. Madde er den nydeligste jenta jeg vet om. Søstra er også ok, men ikke noe mer.

Enig i at hun er pen, men hun har jo så mye hår i ansiktet! Har sett noen nærbilder av henne der hun ser helt lodden ut.

Åh, så gøy det er å finne feil hos de perfekte;-)

Skrevet

Cameron Diaz

Naomi Campbell

Pamela Anderson

Veldig mange modeller...

Skrevet

Cameron Diaz

Naomi Campbell

Pamela Anderson

Veldig mange modeller...

For ikke å glemme Pia Haraldsen og Paris Hilton.

Skrevet

Hva i all verden var det for slags bilde å legge ut her...

Jeg får opp et bilde av skjønne Scarlett, jeg:-)

Skrevet

Jeg får opp et bilde av skjønne Scarlett, jeg:-)

Jeg får opp det samme som M.Angelica nevner...

Gjest Slik er det bare
Skrevet

Æsj.. Hvilke bilder er du legger ut?!?! En mann som suger seg selv :/

Ooops, de var visst ikke glade for at jeg 'stjal' en link fra dem for å vise bilde av Scarlett Johansson. :-(

Gjest Slik er det bare
Skrevet

Hva i all verden var det for slags bilde å legge ut her...

Ooops, de var visst ikke glade for at jeg 'stjal' en link fra dem for å vise bilde av Scarlett Johansson. :-(

For linken tilhører egentlig et bilde av henne, men de har visst 'koblet' om på en eller annen måte.

Skrevet

For linken tilhører egentlig et bilde av henne, men de har visst 'koblet' om på en eller annen måte.

:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..jeg ble litt sjokkert når jeg trykket på linken. Var ikke heeeelt det jeg forventet å se ;o)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er pent ved Elin Tvedt. Hun ser ut som om hun har stått foran speilet og prøvd å finne et intenst og forførende uttrykk, og så blir det bare helt fælt.

Gjest BB Angelica
Skrevet

Hun der Angelica som var i Big brother. Vet ikke om "alle andre" syns hun er pen, men hun syntes i hvert fall det selv.

Mary Poppins
Skrevet

C. Zeta-Jones! Hun har ekle øyne.

Og my god??? Er det mulig å ikke_synes_hun er pen???

*sjokk*

Skrevet

Du er ikke riktig klok! Hun er slettes ikke ei feit, lita blubbe! Makan....

Hun er helt normal, ser skikkelig sunn og frisk ut. Det er folk som d e g som gjør at folk får dårlig selvtillit og blir syke. Herregud!

Og du er kanskje en av dem som påstår at slanke folk har anoreksi og slenger dritt med anonymt nick, ditt troll.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...