Dorthe Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Godt humør i dag? Hun var litt blubbete for en del år tilbake, det er jeg enig i, men nå har hun da en ganske slank figur. Nå er hun helt ok, jeg har ikke sagt noe annet ) 0 Siter
Gemini Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Nå er hun helt ok, jeg har ikke sagt noe annet ) Jo, du har jo sagt det stikk motsatte av at hun nå er ok: "Hun er søt i ansiktet men ellers så er hun ei feit, lita blubbe" Du skrev ER og ikke VAR, dessuten omtalte du henne som FEIT, og det var hun faktisk ikke tidligere heller. Tør ikke engang tenke på hva du måtte synes om meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Jo, du har jo sagt det stikk motsatte av at hun nå er ok: "Hun er søt i ansiktet men ellers så er hun ei feit, lita blubbe" Du skrev ER og ikke VAR, dessuten omtalte du henne som FEIT, og det var hun faktisk ikke tidligere heller. Tør ikke engang tenke på hva du måtte synes om meg. Jeg synes du er helt grei, jeg går ikke akkurat rundt og tenker på vekta til folk. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Jeg synes du er helt grei, jeg går ikke akkurat rundt og tenker på vekta til folk. Men når du omtaler ML som feit blubbe, og jeg veier sånn ca det dobbelte av henne (gjetning!), så gir det meg en SVÆRT dårlig følelse. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Men når du omtaler ML som feit blubbe, og jeg veier sånn ca det dobbelte av henne (gjetning!), så gir det meg en SVÆRT dårlig følelse. Det beklager jeg for det var ikke meningen. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Det beklager jeg for det var ikke meningen. Håper du tenker deg mer om neste gang du vurderer å skrive nedsettende om folks utseende og/eller vekt. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Jeg synes ikke prinsesse Madeleine er spesielt pen. Victoria derimot er pen. Det handler om utstråling. Jeg synes de er pene begge to. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Nå har jeg sett bilde av hun der Sunniva.. Ikke akkurat noe fruktfat :/ Ei annen jeg ikke synes er pen er Sarah Jessica Parker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.