Gå til innhold

Dere som bor i leilighet...

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Hvor mye kommer strømregningene deres på?

Gjest Osloenseren
Skrevet

Betaler ca. 900 annenhver måned. Bor i Oslo.

Mary Poppins
Skrevet

Betaler ca. 900 annenhver måned. Bor i Oslo.

Kan jeg spørre hvor stor leiligheten er?

Gjest Osloenseren
Skrevet

Kan jeg spørre hvor stor leiligheten er?

70 kv. Har varmekabler på badet, og på vinteren har jeg to panelovner stående på. Men bor i en hjørneleilighet, så 'stjeler' nok litt varme fra leilighetene på sidene, over og under.

I tillegg har jeg stoore vinduer som slipper solen godt inn, så nå har jeg bare varme på badet.

Mary Poppins
Skrevet

70 kv. Har varmekabler på badet, og på vinteren har jeg to panelovner stående på. Men bor i en hjørneleilighet, så 'stjeler' nok litt varme fra leilighetene på sidene, over og under.

I tillegg har jeg stoore vinduer som slipper solen godt inn, så nå har jeg bare varme på badet.

Jeg skjønner ingenting, jeg får så høye strømregninger og synes ikke jeg bruker såå mye strøm. Siste regning var på 3200kr for 3mnd :(

Skrevet

Kun elektrisk oppvarming, og vi betaler ca 1200 pr måned. Jeg syns også vi betaler mye, men vi bruker mye strøm på oppvarming om vinteren. Det vil lønne seg for oss å etterisolere, så det har vi planer om.

Gjest Osloenseren
Skrevet

Jeg skjønner ingenting, jeg får så høye strømregninger og synes ikke jeg bruker såå mye strøm. Siste regning var på 3200kr for 3mnd :(

Oi.. Det var mye. Bruker du oppvaskmaskin og vaskemaskin/tørketrommel mye? Kanskje du bør vurdere å bytte strømleverandør?

Mary Poppins
Skrevet

Oi.. Det var mye. Bruker du oppvaskmaskin og vaskemaskin/tørketrommel mye? Kanskje du bør vurdere å bytte strømleverandør?

Jeg har ikke tørketrommel. Og tror ikke jeg bruker de andre maskinene mer enn normalt.

Jeg bruker Fjordkraft som strømleverandør, og det er det samme som de fleste jeg kjenner bruker så tror ikke de er så unormalt dyre heller.

Rart..

Skrevet

strømregning inkludert i husleie! Herlig :D

Den er neppe gratis likevel?

Skrevet

ca 1000 kr mnd for strøm og nett og leiligheten er 86 kvm. Jeg har varmt vann fra kjelleren da men jeg liker å ha det varmt :o)

Skrevet

Jeg har ikke tørketrommel. Og tror ikke jeg bruker de andre maskinene mer enn normalt.

Jeg bruker Fjordkraft som strømleverandør, og det er det samme som de fleste jeg kjenner bruker så tror ikke de er så unormalt dyre heller.

Rart..

Vi har ca 70 kvadrat og fikk strømregning på litt over 3000 kr på to måneder. Det er mye, men naboen fikk nesten det samme. Vi er en familie på tre og bor i 1. etg i en ny blokk i Bergen. Bruker oppvaskmaskin og vaskemaskin ca hver dag.

Mary Poppins
Skrevet

Vi har ca 70 kvadrat og fikk strømregning på litt over 3000 kr på to måneder. Det er mye, men naboen fikk nesten det samme. Vi er en familie på tre og bor i 1. etg i en ny blokk i Bergen. Bruker oppvaskmaskin og vaskemaskin ca hver dag.

Jeg er bare en person og bruker ikke vaskemaskin mere enn 2 ganger i uken. Og oppvaskmaskin bruker jeg heller ikke så mye ettersom jeg vasker opp en del selv (det blir ikke så mye å vaske opp når man bor alene.)

Derfor stusser jeg veldig over strømregningene mine. Jeg bruker fjordkraft og bor også i Bergen, hvilken strømleverandør bruker dere?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vi ligger på ca 1000kr i mnd om vinteren..

Halvparten om sommeren..

Skrevet

Jeg er bare en person og bruker ikke vaskemaskin mere enn 2 ganger i uken. Og oppvaskmaskin bruker jeg heller ikke så mye ettersom jeg vasker opp en del selv (det blir ikke så mye å vaske opp når man bor alene.)

Derfor stusser jeg veldig over strømregningene mine. Jeg bruker fjordkraft og bor også i Bergen, hvilken strømleverandør bruker dere?

Vi bruker også fjordkraft. Fikk 3000 nå på de siste to mnd. Har kun el. oppvarming, 85,kvm i gammel blokk, 4 personer. Oppvaskemasking og tørketrommel. Alle sånne maskiner går minst en gang om dagen.

Fjordkraft sies å være en av de billigere aktørene på markedet.

Gjest blame
Skrevet

1200 kr for to måneder (nettleia utgjorde halvparten)

Skrevet

I januar-mars ca. 2000,- pr. 3 mnd. I juni-august, ca. 1000,- pr. 3 mnd. Og her går både vaskemaskin og oppvaskmaskin titt og ofte! Har ikke på så mye strøm da, 2 panelovner bare og normalt med lamper og småelektriske vil jeg tro.

3-roms på ca. 77 m2.

Skrevet

Den er neppe gratis likevel?

strømregning ble vel feil. strøm inkludert i leia mente jeg. Jeg betaler 3600 i husleie uavhengig av hvor mye strøm jeg bruker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...