Gjest Alistert Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Problemer på siden [java.lang.StringIndexOutOfBoundsException: String index out of range: -7] De har lagt om sidene på spillsonen og når jeg prøver å komme inn med mitt gamle brukernavn får jeg denne feilmeldingen. Jeg klarer å lage nytt brukernavn så jeg ser jo at andre gamle brukere har logget på uten problemer. 0 Siter
citoyen Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Feilmeldingen har ingen mening utenfor kontekst, så du bør nok heller kontakte de som er ansvarlige for siden, slik at de kan sjekke koden sin. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Det betyr at koden forsøker å aksessere en variabel eller verdi i en array, med index -7, noe som ikke finnes (array elementer har index fra 0 og oppover - med unntak av noen halvsære språk som begynner på 1). Nå ble du klok, hva? Hør på citoyen :-) "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.