Gå til innhold

Hva betyr feilmeldingen

Anbefalte innlegg

Gjest Alistert
Skrevet

Problemer på siden [java.lang.StringIndexOutOfBoundsException: String index out of range: -7]

De har lagt om sidene på spillsonen og når jeg prøver å komme inn med mitt gamle brukernavn får jeg denne feilmeldingen.

Jeg klarer å lage nytt brukernavn så jeg ser jo at andre gamle brukere har logget på uten problemer.

Skrevet

Feilmeldingen har ingen mening utenfor kontekst, så du bør nok heller kontakte de som er ansvarlige for siden, slik at de kan sjekke koden sin.

Skrevet

Det betyr at koden forsøker å aksessere en variabel eller verdi i en array, med index -7, noe som ikke finnes (array elementer har index fra 0 og oppover - med unntak av noen halvsære språk som begynner på 1). Nå ble du klok, hva? Hør på citoyen :-)

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...