Gå til innhold

Finn din BH-størrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ble ikke riktig !! Det står jeg skal bruke A cup ,men jeg fyller godt ut en B :)

Skrevet

Min ble ikke riktig !! Det står jeg skal bruke A cup ,men jeg fyller godt ut en B :)

jeg og!

*snøfter fornærmet*

Skrevet

Min ble heller ikke riktig. Den gav meg 10cm for stor omkrets.

Stoler mer på LaLina enn på sånne tabeller.

Tweetybilla
Skrevet

Det samme skjedde meg!

skorpion1975
Skrevet

Min ble heller ikke riktig. Den gav meg 10cm for stor omkrets.

Stoler mer på LaLina enn på sånne tabeller.

Hva er LaLina?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg og! hmph!

Jeg kan ikke bruke en A!

Skrevet

Har sjekka både på den og den til triumph, men begge steder får jeg at jeg skal bruke a-cup. Når jeg prøver a-cup i butikken ser det helt fjernt ut, det tyter ut både over under og på sidene, og en b-cup sitter helt perfekt.

Den greia der kan jo ikke vite hvor store de er i omkrets liksom, det er jo ikke bare hvor mye de står ut som avgjør...

Skrevet

*Ler så jeg griner* Den sier jeg skal bruke 90A!!! Jeg som bruker 75D...

Skrevet

*Ler så jeg griner* Den sier jeg skal bruke 90A!!! Jeg som bruker 75D...

Tok du målene med bh på? Jeg tok først uten, og fikk vite at jeg skulle bruke 85 D. Som jeg neppe ville sett særlig bra ut. Så så jeg at jeg skulle ta målene med BH på, og vips så ble jeg en 80 E. Som er akkurat det bh'en jeg går med er.

Så det betyr tydeligvis noe om man måler med eller uten bh...

Skrevet

Tok du målene med bh på? Jeg tok først uten, og fikk vite at jeg skulle bruke 85 D. Som jeg neppe ville sett særlig bra ut. Så så jeg at jeg skulle ta målene med BH på, og vips så ble jeg en 80 E. Som er akkurat det bh'en jeg går med er.

Så det betyr tydeligvis noe om man måler med eller uten bh...

Jeg målte med.

Skrevet

Jeg målte med.

Og du hadde det største tallet i den øverste boksen, ikke motsatt?

Skrevet

Og du hadde det største tallet i den øverste boksen, ikke motsatt?

*Ler* Jada. :o)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg skulle bruke C. Men da jeg målte meg hos Tjølsen (sepsialforetning for kvinner i stavanger) sa de jeg skulle ha D eller DD. De jeg har er D, men de har også blitt for små nå pga jeg har lagt på meg noen kilo siden jeg kjøpte dem... Så resultatene på denne siden stemte definitivt ikke!!

Gjest togli
Skrevet

Har sjekka både på den og den til triumph, men begge steder får jeg at jeg skal bruke a-cup. Når jeg prøver a-cup i butikken ser det helt fjernt ut, det tyter ut både over under og på sidene, og en b-cup sitter helt perfekt.

Den greia der kan jo ikke vite hvor store de er i omkrets liksom, det er jo ikke bare hvor mye de står ut som avgjør...

Godt det ikke bare er meg da.. Jeg synes også A-cup blir helt feil på meg. Jeg pleier å kjøpe 75 B, men i følge testen skal jeg ha 75 A.

Gjest anabibbi
Skrevet

hehehe... i følge den skal jeg bruke 80 B.

Jeg bruker 80 D.

Avogtil 80 C, men i de fleste 80 C stikker brystvortene ut av cupen. Not nice.

Kommer vel litt an på formen på puppene også kanskje, hvor kjøttet ligger. Ikke bare omkretsen i cm.

Da jeg var tenåring og brukte 75 B, så skulle jeg i følge testen ha D-cup.

Gjest anabibbi
Skrevet

hehehe... i følge den skal jeg bruke 80 B.

Jeg bruker 80 D.

Avogtil 80 C, men i de fleste 80 C stikker brystvortene ut av cupen. Not nice.

Kommer vel litt an på formen på puppene også kanskje, hvor kjøttet ligger. Ikke bare omkretsen i cm.

Da jeg var tenåring og brukte 75 B, så skulle jeg i følge testen ha D-cup.

Eh. Da jeg la til 2 usle cm øverst, ved å måle kjempeløst og puste inn og skyte ut brystkassa greide jeg måle såvidt 2 cm til..og skrev inn 80 på nederste, selv om jeg måler 82 cm, så bruker jeg jo 80 likevel.

Da ble det rett. 80 D.

Skulle ikke mye til for å øke 2 cup str nei.

Tåpelig test =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...