Gå til innhold

Er du normal? Her får du svaret?

Anbefalte innlegg

Gjest blue cucumber
Skrevet

http://www.scientology.org/ocanor.htm

Jeg er visst agressiv, og helt ute av styr. Her var det visst veldig lite normalitet å styre.

skulle vært morsomt å høre hva dere får ut av testen.

For ordens skyld la jeg inn som opplysning at jeg ville motta mine testresultater i scientologikirken i Argentina!!

Gjest Står over...
Skrevet

Legge igjen fullt navn og personopplysninger hos Scientologikirken, ja? Veldig aktuelt...

Skrevet

Nå har vi kjempa mot disse bandittene i 40 år, ennå er de ikke utradert. Rulles i tjære og fjær?

I hvert fall ikke bruk ditt riktige navn. Disse folka er ikke å stole på. Jeg ville ikke betrodd dem en gråstein en gang.

Skrevet

Legge igjen fullt navn og personopplysninger hos Scientologikirken, ja? Veldig aktuelt...

Stikk heller pikken i potetskrelleren :-)

Skrevet

Da jeg kom til spørsmål 80 og såp at det ennå var tre sider igjen med spørsmål gadd jeg ikke mer.

men jeg er sikker på at jeg ville fått helt elendig score bare pga at jeg svarte at jeg ofte snag og plystret bare fordi det er moro! ;-)

Skrevet

det er jo bare å dikte opp noe.

Skrevet

Vet du, jeg har ikke lyst til å at navnet mitt skal kobles til scientologene. Så selv om jeg elsker personlighetstester står jeg over.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Vet du, jeg har ikke lyst til å at navnet mitt skal kobles til scientologene. Så selv om jeg elsker personlighetstester står jeg over.

Jeg har oppgitt fiktivt navn og fiktiv adresse. Tror vel ikke de er så gale at de søker meg opp via IP-adressen.

Men kanskje jeg er naiv?. Kanskje de står utenfor døra mi i kveld?

Gjest blue cucumber
Skrevet

det er jo bare å dikte opp noe.

Hva betyr feks Lack of Accord, og Withdrawn? Noe som sto på profilen min.

Men hva med oppgi adresse DOL?

personlige opplysninger: Blu Cucumber, Adresse 1234 DOL

Skrevet

Hva betyr feks Lack of Accord, og Withdrawn? Noe som sto på profilen min.

Men hva med oppgi adresse DOL?

personlige opplysninger: Blu Cucumber, Adresse 1234 DOL

Withdrawn = sky, tilbaketrukket

Det andre skjønner jeg ikke. Må ses i sammenheng med noe. Antar det betyr at det ikke er i overensstemmelse med noe (??).

Jeg oppga et navn fra en bok! Bosted = andorra, men pga manglende scientologikirker der bad jeg om å få rapporten min sendt til en kirke i sør-amerika! ;-)

Skrevet

Jeg har oppgitt fiktivt navn og fiktiv adresse. Tror vel ikke de er så gale at de søker meg opp via IP-adressen.

Men kanskje jeg er naiv?. Kanskje de står utenfor døra mi i kveld?

"Tror vel ikke de er så gale at de søker meg opp via IP-adressen."

Det kan de ikke heller, og det lar seg ikke gjøre.

Dette kan ikke gjentas ofte nok overfor ikke-teknisk-kyndige: IP-adressen din kan IKKE kobles til din person. :-)

"........................................."

Skrevet

Jeg kan ikke være normal som gadd å bruke så mye tid på dette tullet!

Jeg er også aggressiv, dessuten er jeg uansvarlig...

De må vel hoste opp noe negativt om alle som tar testen, sånn at de kan gjøre penger på alle selvutviklingskursene de skal prakke på oss? Feilfrie folk er forresten skumle!

*tviholder på lytene mine*

Gjest blue cucumber
Skrevet

Jeg kan ikke være normal som gadd å bruke så mye tid på dette tullet!

Jeg er også aggressiv, dessuten er jeg uansvarlig...

De må vel hoste opp noe negativt om alle som tar testen, sånn at de kan gjøre penger på alle selvutviklingskursene de skal prakke på oss? Feilfrie folk er forresten skumle!

*tviholder på lytene mine*

Godt det er flere aggressive, uansvarlig personer her inne;). Hvis alle er det, så er jeg kanskje ikke så unormal allikevel?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

he he. Scientologene har noen lure tester. Spør om det samme mange ganger bare på forskjellige måter. Og formuleringene på noen av spm er så uklare at det er vanskelig å vite hva man skal svare på dem. De er noen luringer som er ute etter lommeboka di.

Skrevet

Var visst ikke så lurt å dikte opp både navn, adresse og fiktiv mail.. alt jeg fikk opp etter å ha svart på alle de jævla spørsmålene var et jævla kurvediagram jeg ikke kan lese.

Så er jeg vel aggressiv jeg også. :-)

Skrevet

Stikk heller pikken i potetskrelleren :-)

Ja det er bedre enn baguett i ræva :)

amerikafareren
Skrevet

Det holder jeg med deg i. Jeg var borte i dem for tyve ar siden og aldri mer:) Hvordan gar det med planlegningen av turen til Island og USA?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Godt det er flere aggressive, uansvarlig personer her inne;). Hvis alle er det, så er jeg kanskje ikke så unormal allikevel?

Antakelig mer normal enn du aner.

Tror egentlig scientologene er på jakt etter de som frykter de ikke er normale (hva nå det EGENTLIG er), og som tror at de med litt hjelp kan bli helt perfekte...

Når man har dårlig selvtillit er man nemlig lettere å manipulere.

Skrevet

Det holder jeg med deg i. Jeg var borte i dem for tyve ar siden og aldri mer:) Hvordan gar det med planlegningen av turen til Island og USA?

Turen er bestilt!!!! Jeg gleder meg vilt. Gruer meg vilt til flyturen med lillebror, men vi bestilte eget sete til ham - så det letter forhåpentligvis litt.

Nå er vi i gang med å se etter hotell både i Minneapolis de dagene vi ikke bor hos "familien" og på Island.

Jeg elsker å planlegge ferier!!!

Går det bra med deg da? Har inntrykk av at det er litt slitsomt å være student?

Skrevet

Nei, det ble for mange personopplysninger og koblingen til scientologisekten var synes jeg var skummel.

Står over!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...