Gå til innhold

Er du normal? Her får du svaret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"179. Dytter andre deg omkring? " Så for meg å sitte i en gigantisk barnevogn, mens folk dytta meg omkring :-)

Skrevet

Jeg bør nok gå til scientologene umiddelbart - jeg er både uansvarlig (????) og har en "lack of accord" (hva nå enn det er) - på kritisk nivå.

Ellers er jeg visstnok normal.

*gliser*

Skrevet

Nei, det ble for mange personopplysninger og koblingen til scientologisekten var synes jeg var skummel.

Står over!:-)

Jeg ville heller ikke gitt personalia til dem! Har kun gitt falske opplsyninger.

Skrevet

Jeg er ekstremt uansvarlig (rundt -90), og egentlig ganske uglad. Jeg synes ingen av de tingene passer på meg, tværtimot.

Skrevet

Jeg har oppgitt fiktivt navn og fiktiv adresse. Tror vel ikke de er så gale at de søker meg opp via IP-adressen.

Men kanskje jeg er naiv?. Kanskje de står utenfor døra mi i kveld?

Gisp, det tenkte jeg ikke på...

Skrevet

Jeg er ekstremt uansvarlig (rundt -90), og egentlig ganske uglad. Jeg synes ingen av de tingene passer på meg, tværtimot.

Bra vi er flere uansvarlige her! (lurer på om mine svar ang. åpne fengsel og korporal avstraffing av barn virket "negativt" på dette?)

Skrevet

Bra vi er flere uansvarlige her! (lurer på om mine svar ang. åpne fengsel og korporal avstraffing av barn virket "negativt" på dette?)

Det kan godt hende. Jeg var for åpne fengsler og mot avstraffelse av barn, dèt mener de nok er uansvarlig...

Skrevet

Det kan godt hende. Jeg var for åpne fengsler og mot avstraffelse av barn, dèt mener de nok er uansvarlig...

Samme her ...

Skrevet

Er aktiv jeg da? +90

betyr det at jeg ligner John Travolta det da eller?=P

amerikafareren
Skrevet

Turen er bestilt!!!! Jeg gleder meg vilt. Gruer meg vilt til flyturen med lillebror, men vi bestilte eget sete til ham - så det letter forhåpentligvis litt.

Nå er vi i gang med å se etter hotell både i Minneapolis de dagene vi ikke bor hos "familien" og på Island.

Jeg elsker å planlegge ferier!!!

Går det bra med deg da? Har inntrykk av at det er litt slitsomt å være student?

Det går bra med meg ja. Det er tøft å være student til tider, men jeg bruker dol til å klage;)

Selvfølgelig har jeg hjemlengsel inn i mellom, men det skulle bare mangle. Tida går så fort at det skremmer meg nesten.

Skrevet

Det går bra med meg ja. Det er tøft å være student til tider, men jeg bruker dol til å klage;)

Selvfølgelig har jeg hjemlengsel inn i mellom, men det skulle bare mangle. Tida går så fort at det skremmer meg nesten.

Sukk, ja tiden går fort. Av og til er det bra, og av og til er det dumt.

Jeg er uansett ganske misunnelig på deg som har reist av gårde på den måten. Håper oppholdet blir minst like flott og lærerikt som du drømte om!

amerikafareren
Skrevet

Sukk, ja tiden går fort. Av og til er det bra, og av og til er det dumt.

Jeg er uansett ganske misunnelig på deg som har reist av gårde på den måten. Håper oppholdet blir minst like flott og lærerikt som du drømte om!

Det er minst like flott og lærerikt som jeg drømte om, om ikke mer. Det er en fin avveksling fra den tøffe, grå hverdagen jeg hadde hatt i åresvis, men samtidig har jeg kastet meg ut i noe som er tøft og beinhardt til tider. Det er også slik at man savner gjerne de små hverdagslige tingene, og selvom jeg er veldig glad for å fått tak i den hybelen jeg bor i og ser mest fordeler så er den f.eks. mørk og jeg gleder meg til å komme hjem i den lyse leiligheten min.

I det store, hele har dette vært et fantastisk eventyr, og har gått mye bedre enn jeg forventet. Det ser fremdeles ut til at jeg fortsetter videre, noe jeg knapt turte håpe på da jeg begynte.

Skrevet

Det er minst like flott og lærerikt som jeg drømte om, om ikke mer. Det er en fin avveksling fra den tøffe, grå hverdagen jeg hadde hatt i åresvis, men samtidig har jeg kastet meg ut i noe som er tøft og beinhardt til tider. Det er også slik at man savner gjerne de små hverdagslige tingene, og selvom jeg er veldig glad for å fått tak i den hybelen jeg bor i og ser mest fordeler så er den f.eks. mørk og jeg gleder meg til å komme hjem i den lyse leiligheten min.

I det store, hele har dette vært et fantastisk eventyr, og har gått mye bedre enn jeg forventet. Det ser fremdeles ut til at jeg fortsetter videre, noe jeg knapt turte håpe på da jeg begynte.

"Det ser fremdeles ut til at jeg fortsetter videre, noe jeg knapt turte håpe på da jeg begynte."

Good for you! You go girl!!!

amerikafareren
Skrevet

"Det ser fremdeles ut til at jeg fortsetter videre, noe jeg knapt turte håpe på da jeg begynte."

Good for you! You go girl!!!

Takk;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...