Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommertid.

Jeg glemmer alltid en eller annen klokke.

Skrevet

Ett av de mer makabre utslagene av sommertid skjedde i september 1999 i Israel. Palestinere på Vestbredden hadde smuglet to tidsinnstilte bomber til en terroristgruppe i Israel. Mens det fortsatt var sommertid på Vestbredden, hadde Israel akkurat avsluttet sin. Det glemte terroristene, slik at bombene gikk av en time for tidlig. Tre terrorister ble drept i stedet for to busser fulle av folk slik planen hadde vært.

Skrevet

Ett av de mer makabre utslagene av sommertid skjedde i september 1999 i Israel. Palestinere på Vestbredden hadde smuglet to tidsinnstilte bomber til en terroristgruppe i Israel. Mens det fortsatt var sommertid på Vestbredden, hadde Israel akkurat avsluttet sin. Det glemte terroristene, slik at bombene gikk av en time for tidlig. Tre terrorister ble drept i stedet for to busser fulle av folk slik planen hadde vært.

Så bra!

amerikafareren
Skrevet

Så bra!

Javel så det er bra! Litt av et uttrykk.

Skrevet

Javel så det er bra! Litt av et uttrykk.

Bra at terroristene drepte seg selv i stedenfor andre uskyldige, og dessuten bra at det går mot sommer!

Skrevet

Godt å tenke på at klokka skal stilles! Selv om været ute for tida minner mer om det motsatte av sommer.

Skrevet

Godt å tenke på at klokka skal stilles! Selv om været ute for tida minner mer om det motsatte av sommer.

Her har det vært 5-10 kuldegrader i ukevis. Sommern løsna ikke før nå på fredag-lørdag.

Skrevet

Her har det vært 5-10 kuldegrader i ukevis. Sommern løsna ikke før nå på fredag-lørdag.

Har vært kjempekaldt å fint vær i en lang periode nå. Veiene var bare, og noen steder var snøen helt borte. Men søndag begynte snøen å lave ned, så mye snø som det er kommet på 2 dager har det ikke vært i hele vinter

Gjest togli
Skrevet

*sukk*

Når klokka skal stilles angrer jeg på alle de sju armbåndsurene jeg kjøpte i Spania i sommer...

Skrevet

*sukk*

Når klokka skal stilles angrer jeg på alle de sju armbåndsurene jeg kjøpte i Spania i sommer...

7 arbåndsur? Du er verre en enn tater på salgsrunde:-)

Gjest togli
Skrevet

Hehe, måtte ha en klokke for hvert antrekk skjønner du...

Dessuten kosta de bare mellom 50 og 100 kroner - og best av alt: Klokkene går som bare det fortsatt ;-)

Mannen min syntes i grunnen hele greia var litt pinlig..

Skrevet

Hehe, måtte ha en klokke for hvert antrekk skjønner du...

Dessuten kosta de bare mellom 50 og 100 kroner - og best av alt: Klokkene går som bare det fortsatt ;-)

Mannen min syntes i grunnen hele greia var litt pinlig..

Hehe, jeg også hadde syntes de hadde vært litt pinlig hvis kona hadde kjøpt seg 7 klokker på en gang.

Du bruker vel alle samtidig?

Gjest togli
Skrevet

Hehe, jeg også hadde syntes de hadde vært litt pinlig hvis kona hadde kjøpt seg 7 klokker på en gang.

Du bruker vel alle samtidig?

Næsj, idag har jeg på den brune som står i stil med den brune genseren. Klokkene mine er brun, rosa, blå, svart, hvit, grønn og turkis. Men det driter du antagelig i *ler*

Skrevet

Næsj, idag har jeg på den brune som står i stil med den brune genseren. Klokkene mine er brun, rosa, blå, svart, hvit, grønn og turkis. Men det driter du antagelig i *ler*

Hehe ja det gjør jeg nok, driter i antallet også:-)

Gjest togli
Skrevet

Hehe ja det gjør jeg nok, driter i antallet også:-)

Tenkte meg det, ja ;-)

Skrevet

Er det allerede nå søndag? Jeg trodde ikke det var før i april.

Å, hvor tiden flyr.

Skrevet

Skjebnens ironi.

Skrevet

*sukk*

Et lite tips: dra ut knotten på klokkene når du ikke bruker dem, så sparer du batteriene. Da må du alltid stille dem, så du glemmer det ikke når vi skal over til sommer-/normal-tid. Billigklokkerkoster jo ofte mindre enn batterier...

Gjest togli
Skrevet

Et lite tips: dra ut knotten på klokkene når du ikke bruker dem, så sparer du batteriene. Da må du alltid stille dem, så du glemmer det ikke når vi skal over til sommer-/normal-tid. Billigklokkerkoster jo ofte mindre enn batterier...

Takk for tips! Det har jeg ikke tenkt på...

Klokkene kastes garantert når de stopper. Blir for dyrt med batterier, ja ;-)

Skrevet

Sigøyere i østeuropa går fremedels omkring slik og fallbyr "Rolex", "Omega", "ekte gull" osv "special price for you, my friend".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...