Gjest usikker på om det er bare hemorider eller Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 jeg blør hver gang jeg er på do og bæsjer.. det gjør ikke vondt...og det er det som skremmer meg... Jeg har noen ganger hemorider som gjør vondt , men regner da med at de ligger utenfor.. kanskje dette er hemorider som ligger inni endetarmen som blør.. Men skulle da ikke dette gjøre vondt.???? Jeg blør ganske mye også og har nå blødd i en ukes tid.... Bør jeg gå til legen?? og hva skjer da???? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Det er høyst sannsynlig hemorroidene som blør. Men siden du har blødd såpass lenge ville jeg personlig dratt til legen. 0 Siter
rose23 Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Er blodet lyst er det mest sannsylig rift i endetarmen.. 0 Siter
Gjest FrøkenNN Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Rart at det ikke er vondt.Jeg hadde også en rift som blødde,men den var skikkelig vond. Synest du skal gå til legen! Da får du vite hva det er.Og viss det "bare" er hemmorider eller en rift så får du nok en salve som hjelper.Og så slipper du og være usikker. God bedring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.