Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Oi... nå er det faktisk ca seks år siden jeg tilhørte dette forumet. Men nå spørs det om jeg ikke kan flytte inn hit igjen..

Jeg har både fjernet hormonspiral og begynt (og sluttet på!) cerazetta på mindre enn to måneder. Men siden jeg ikke har hatt menstruasjon og eggløsning og sånn på årevis, så regnet jeg definitivt ikke med at alt skulle funke med en gang!

Jeg har altså testet meg i dag, selv om jeg ikke venter mensen før i overmorgen (men som sagt så har jeg jo ikke hatt noen syklus..) og den er positiv! - og jeg døør etter å hente flere tester på apoteket, men må nok roe meg til i morgen... :-)

Jeg er susete i hodet og tror ikke jeg skjønner alvoret... Jeg er gravid!! - og befinner meg i en mellomting mellom lykkerus og panikk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223664-cerazettaslutt-her-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse og velkommen tilbake til dette forumet!

Har du sjekket når termin er?

Takk! :-)

Termin blir ca 28 november... så det er leeenge til enda.. Jeg har jo fremdeles ikke gått over tiden..venter mensen i morgen (men jeg har jo ikke hatt menstruasjon på nesten syv år da, så jeg har ingen skikkelig syklus..) Merket symptomer så tidlig. Har tatt enda en test i dag da, og krysset i dag var like tydelig som krysset i går! Hurra ! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...