Lillemus Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jepp - jeg holder på å lage et album og skulle så gjerne dekorert en side med et spor etter en traktor! Helt enkelt svart spor etter et traktordekk på hvit bakgrunn helst. HJELP! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 søkt på bilder på google? bruk ordene traktorspor, tyremarks, skidmarks etc. Da fikk jeg opp litt forskjellig. Kikket ikke på alle, men bare for å se om søkeordene "virker". Du får se om det er noe som passer ditt bruk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 søkt på bilder på google? bruk ordene traktorspor, tyremarks, skidmarks etc. Da fikk jeg opp litt forskjellig. Kikket ikke på alle, men bare for å se om søkeordene "virker". Du får se om det er noe som passer ditt bruk. Takk takk! Men jeg fikk det til ved hjelp av podens lille Gråtass og en boks hobbylakk... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.