Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest epost
Skrevet

Kjæresten min har en pikk som bare er 12-13 cm..hva gjør jeg??

Gjest valget er ditt
Skrevet

Tja, du får velge selv hva du helst vil:

1. Dump ham og finn deg en ny og mer velutstyrt kjæreste

2. Aksepter at han er utstyrt slik og prøv å gjøre det beste ut av ham og kroppen hans

ShitDiddelyDo
Skrevet

Legger'n på skinna til toget har gått.

Skrevet

Jeg håper du er max 15 år. Bortsett fra at du ikke burde ha sex da.

Gjest Wolverina
Skrevet

Går til legen og spør hvorfor høna di er så stor.

Skrevet

Elsker du ham så elsker du pikken, og 12-13 cm er ikke "lite".

Skrevet

det du kan gjøre er å tenke over hva du mener med "hva gjør jeg". hvilke alternativ ser du for deg??

kvinnfolk!!

Skrevet

Går til legen og spør hvorfor høna di er så stor.

*lol*

Gjest Rema 1000
Skrevet

Koser deg med all verdens stillinger. Ha masse oralsex. Ta en kjappis når du måtte ønske. Vær sjeleglad han ikke er 22 cm.

Gjest du må være ung
Skrevet

Er det rart det finnes menn der ute med angst angående lille junior?

Folk som deg skulle fått en 25 cm pikk kjørt opp i høno!!! da hadde dere nok likt folk med normal størrelse.

Huffa meg

Gjest normality
Skrevet

Størrelsen på pikken kan bety en del for sexlivet. Etter at du har fått barn, kan du gjerne også ha problemer med å kjenne ham, særlig dersom han i tillegg har liten omkrets...Sånn er livet.

Skrevet

Størrelsen på pikken kan bety en del for sexlivet. Etter at du har fått barn, kan du gjerne også ha problemer med å kjenne ham, særlig dersom han i tillegg har liten omkrets...Sånn er livet.

HVIS du får barn, heter det. :)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Tja... Hva gjør man? Som noen andre skrev her, hvilke muligheter ser du for deg?

Jeg har hatt et par "små" kjærester, og må si jeg var skuffet i begynnelsen. Noen ganger kjente jeg den faktisk ikke i det hele tatt, og det er klart det GJØR noe. Men det kunne aldri vært en grunn for å gjøre det slutt, ikke en gang medvirkende grunn. Det er mange måter å ha sex på, og vi hadde bra sex vi. Noen stillinger er bedre enn andre med tanke på størrelse, så det er bare å utforske :-)

Jeg tror kanskje det er verst i begynnelsen, hvis man alltid har fantasert om mer velutstyrte menn f.eks, men jeg tror man blir vant til det. Hvis man ønsker da, vel og merke..

Skrevet

Legger'n på skinna til toget har gått.

Hva skal vi gjøre når toget har gått

Rett ut at bulken som skinna har fått

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...