Gå til innhold

Kaste eller slankes inn?

Anbefalte innlegg

Gjest baby_blues
Skrevet

Jeg har noen bukser... (vel - nærmere 20 stk) som passet for et par år siden. (før jeg begynte på uni). Hvis jeg går ned ca 6-9 kg vil de passe igjen, men det krever ganske mye effort. Vet liksom ikke om jeg skal slanke meg eller gi buksene til frelsesarmeen... blir litt deprimert av å ha så mange bukser som ikke passer:(

Hva synes dere?

Gjest Opp og hopp
Skrevet

Slanke deg, selvsagt. Om du da ikke var 16 for et par år siden og har blitt større av naturlige årsaker.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du har 20 bukser som ikke passer fordi du har gått opp i vekt, må da det være verdens beste grunn til å starte et sunnere liv.

Gjest baby_blues
Skrevet

Slanke deg, selvsagt. Om du da ikke var 16 for et par år siden og har blitt større av naturlige årsaker.

neida, er godt over tyve... var bare mye mer aktiv før. Får slenge på meg joggeskoene;)

Skrevet

Kommer vel an på hvordan du føler deg selv, er du fornøyd med vekten din er det vel bare å kaste buksene eller gi dem bort, men føler du deg overvektig bør du vel gjerne legge om kostholdet og begynne å trene litt.

Jeg har sakte men sikkert gått opp noen kilo i løpet av de to siste årene og hadde 6 helt nye bukser liggende som jeg var vokst ut av, så endret jeg kostholdet og trente litt ekstra og nå er de jammen blitt passelig igjen, og jeg er så fornøyd med meg selv.

Skrevet

Har samme problemet! Masse fine klær som er for små..

Har gått ned 5 kg, har 10 kg igjen så passer de. :)

Går sakte men sikkert! Du har jo mindre å gå ned, så da går det fortere. Lettere å være motivert om du vil det.

Hadde jeg vært fornøyd med kroppen tror jeg at jeg hadde kjøpt meg nye klær.. De som er for små kan du jo selge på finn.no eller qxl og det du ikke får solgt kan du gi bort eller levere på Fretex el.l.

Slik du fremstiller det så virker det som du egentlig er fornøyd med kroppen din slik den er nå?

Gjest baby_blues
Skrevet

Har samme problemet! Masse fine klær som er for små..

Har gått ned 5 kg, har 10 kg igjen så passer de. :)

Går sakte men sikkert! Du har jo mindre å gå ned, så da går det fortere. Lettere å være motivert om du vil det.

Hadde jeg vært fornøyd med kroppen tror jeg at jeg hadde kjøpt meg nye klær.. De som er for små kan du jo selge på finn.no eller qxl og det du ikke får solgt kan du gi bort eller levere på Fretex el.l.

Slik du fremstiller det så virker det som du egentlig er fornøyd med kroppen din slik den er nå?

så flink du er. Joda, jeg kan godt beholde den vekten jeg har nå, men jeg vet at jeg spiser mye snacks som jeg egentlig ikke behøver... gaflet akkurat i meg en pose med nøtter. Er veldig glad i søte saker.

Men det er veldig fristende å gå ned slik at jeg kan passe i klærne igjen.

Gjest baby_blues
Skrevet

Kommer vel an på hvordan du føler deg selv, er du fornøyd med vekten din er det vel bare å kaste buksene eller gi dem bort, men føler du deg overvektig bør du vel gjerne legge om kostholdet og begynne å trene litt.

Jeg har sakte men sikkert gått opp noen kilo i løpet av de to siste årene og hadde 6 helt nye bukser liggende som jeg var vokst ut av, så endret jeg kostholdet og trente litt ekstra og nå er de jammen blitt passelig igjen, og jeg er så fornøyd med meg selv.

Så bra!! Har lyst til at de skal passe igjen. Skal reise på ferie den 26 mai - tror dere det hadde vært mulig å gå ned ca 7 kg innen den tid?

Skrevet

Så bra!! Har lyst til at de skal passe igjen. Skal reise på ferie den 26 mai - tror dere det hadde vært mulig å gå ned ca 7 kg innen den tid?

Det går fint an å gå ned 1 kilo i uken hvis man går inn for det, spis lite og ofte, mye frukt og grønt, grovt brød, mindre poteter, pasta ris og hvitt brød, og selvfølgelig masse trening.

Gjest kalendria
Skrevet

Om du skal slanke deg eller ikke, kommer bare an på deg og hvordan du føler deg, og hvordan du har det med helsen din.

Men dersom du bestemmer deg for å gå ned i vekt, så kvitt deg i alle fall med de klærne som blir for store så fort du bare kan! Mye lettere å holde vekten når man ikke har større klær hengende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...