Gjest xania Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 og ikke holder seg til ett hver gang man er på DOL? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Nei ikke av de fleste av oss. Kanskje noen enkelte. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Nei ikke av de fleste av oss. Kanskje noen enkelte. Hvem er "de fleste av oss"? 0 Siter
Gjest et fast nick Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Det er vel ok å bruke annet nick om man spør om noe personlig eller gir informasjon man ikke vil alle skal vite om det faste nicket. 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg har aldri brukt annet nick, jeg er for lite garvet her på dol:)))) 0 Siter
Gjest en liten kokk Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg har aldri brukt annet nick, jeg er for lite garvet her på dol:)))) En garvet dolberte har hatt sex med minst fem andre her inne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Selfølgelig blir man det. Man kjenner jo ikke noe til omstendighetene rundt personen da og hvordan vet man da hva som er det beste rådet man kan gi. Men noen skifter nick ofte og blir kjent igjen men det gidder ingen av oss opplyse om så derfor blir de tatt seriøst likevel. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Det er greit å bruke et anonymt nick når man vil ta opp noe veldig privat. Ellers bør du bruke et fast nick. Det er fordi det er noen personer her som har som hobby bare å kverulere og lage kvalm under stadig skiftende nick. 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 En garvet dolberte har hatt sex med minst fem andre her inne. Uff da.......))) Får ikke bli fult så garvet!!!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Uff da.......))) Får ikke bli fult så garvet!!!!! Det er bare å gi meg et pling for en flying start. 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Det er bare å gi meg et pling for en flying start. He He skal ha det friskt i minne:))))) 0 Siter
Gjest en liten kokk Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Det er greit å bruke et anonymt nick når man vil ta opp noe veldig privat. Ellers bør du bruke et fast nick. Det er fordi det er noen personer her som har som hobby bare å kverulere og lage kvalm under stadig skiftende nick. Ja, du er alltid seriøs:) Kanskje du burde benytte andre nick i ny og ne? 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg synes det er greit å bruke flere nick. Bruker ett selv pga praktiske årsaker. Det som derimot er patetisk er å ha et trollnick og et snilt-nick. *hostbebbahost* 0 Siter
amerikafareren Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Hvem er "de fleste av oss"? De av oss som synes det er greit a skrive med flere nick. Det er de fleste av oss som synes. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Det er noen som har vaert her lenge som tror de kan styre hvilket nick andre bruker. Noen av dem snakker om nickene pa samme mate som personer som blir skrevet om i Se og Hor. De er det greit a overse. Noen tror ogsa at hvis de sier ifra til gjengen nar de skifter nick sa er det greit, vi andre som ikke har oversikten og leser ikke alt som blir skrevet bryr oss ingenting om det. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Ja, du er alltid seriøs:) Kanskje du burde benytte andre nick i ny og ne? Du mener jeg skulle ha et spøkenick og et seriøstnick? Hvorfor det? Har du problem med å skjønne når folk spøker og når de er seriøse? 0 Siter
Gjest Garvet nå Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 En garvet dolberte har hatt sex med minst fem andre her inne. Jeg føler meg garvet, etter å ha dolet i minst 7 år. Har ikke enda hatt sex med noen. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Jeg synes man bør ha et fast nick, men OK man bruker et annet til å spørre om "pinlige/personlige" ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.