Gå til innhold

Hvis din veninne var gynekolog, ville du gått til henne?

Anbefalte innlegg

Gjest Emalie
Skrevet

En venn av meg har en veninne som er gynekolog og bruker henne til undersøkelser etc. Hun sier at hun synes det er helt greit, siden de er så åpne med hverandre.

Jeg hadde ikke taklet om min beste veninne skulle sjekke skrittet mitt, uansett hvor godt vi kjente hverandre.

Hva med dere?

Ville dere brukt en veninne til å sjekke andre hull som feks tannlege?

Skrevet

Tannlege - helt greit.

Vanlig lege - kanskje greit.

Gynekolog - ALDRI!

Skrevet

nei, da hadde jeg gått til noen andre. noe privat ønsker man vel for venner også.

Skrevet

Nei huff og huff!!

Tannlege derimot, det skulle jeg ha klart.

Men vet ikke alltid hvor lurt det er å innlede et slikt kundeforhold til en som er en venn. Hva hvis tannlegen gjør slett jobb og du vil klage på vedkommende??

Skrevet

Jeg bruker en venn som tannlege og syns det er helt greit, det blir jo litt billigere.

Men en venn/venninne som gynekolog???

ALDRI........

Skrevet

Nei, aldri i verden!

Kunne ikke falt meg inn. Har flere venninner som er førskolelærere og vet ikke om jeg ville hatt ungene mine (hypotetiske unger) i barnehagen der de jobber en gang. hehe :P

Har ei venninne som jobber i bank, hører litt på henne når det gjelder forsikringer og fond og sånt, men kunne ikke tenkt meg å legge penga mine i hendene hennes for det.

Slike sammenblandinger av business og privatliv tror jeg blir bare tull..

Gjest Wolverina
Skrevet

Tannlege: Helt greit.

Gynekolog: No way.

Gjest Thekla84
Skrevet

kommer an på hvilken vennninne, og så kommer det mer an på henne enn meg. Jeg er helt avslappet med slike ting, så for meg ville det ikke vært noe problem å gått til min venninne som er gynekolog. Tvert imot, jeg hadde heller spurt henne om hun er bekvemt med det. men det er klart at det ikke er alle som klarer å skille jobb og fritid...

Skrevet

Jeg kunne nok gått til en venninne som var tannlege, men helst ikke til en som var gynekolog.

Da jeg var i siste del av 20-årene hadde vi en kvinnelig lege på vårt lille sted. Hun tok da også gynekologiske undersøkelser. Hun ble også som en venninne for oss yngre kvinner, som var på samme alder. Keg syntes det var greitt. Alle kjenner jo alle her jeg bor.

Skrevet

Nei nei. Foretrekker uansett mannlige gynekologer. Men ville ikke at en kamerat skulle sjekket meg nedentil heller.

Tannlege, joda, det hadde vel gått greit.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, aldri i verden!

Kunne ikke falt meg inn. Har flere venninner som er førskolelærere og vet ikke om jeg ville hatt ungene mine (hypotetiske unger) i barnehagen der de jobber en gang. hehe :P

Har ei venninne som jobber i bank, hører litt på henne når det gjelder forsikringer og fond og sånt, men kunne ikke tenkt meg å legge penga mine i hendene hennes for det.

Slike sammenblandinger av business og privatliv tror jeg blir bare tull..

"Har flere venninner som er førskolelærere og vet ikke om jeg ville hatt ungene mine (hypotetiske unger) i barnehagen der de jobber en gang. hehe :p"

Hvorfor det? =)

Gjest togli
Skrevet

Gynekolog: Nei!!

Tannlege: Ja, dersom tennene mine var som de er nå ;-)

Skrevet

Nei d får da være måte på hva vi skal dele med våre venner! Men kjeften går greit!

Skrevet

Aldri i verden en venninne som min gynekolog. Men kanskje som min jordmor, selv om det er samme område. Litt rart det der.

Skrevet

"Har flere venninner som er førskolelærere og vet ikke om jeg ville hatt ungene mine (hypotetiske unger) i barnehagen der de jobber en gang. hehe :p"

Hvorfor det? =)

Når en ser hvor mye konflikter det er mellom barnehagepersonell og foreldre om mer eller mindre trivielle ting så er ikke det noe jeg gidder å involvere mine venner i. Er ikke sikkert de vil syns det var så stas å ha foreldremøte med meg heller. Kanskje måtte de ta opp ubehagelige ting? Feks at ungen min var for feit?, for treig, slem?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Når en ser hvor mye konflikter det er mellom barnehagepersonell og foreldre om mer eller mindre trivielle ting så er ikke det noe jeg gidder å involvere mine venner i. Er ikke sikkert de vil syns det var så stas å ha foreldremøte med meg heller. Kanskje måtte de ta opp ubehagelige ting? Feks at ungen min var for feit?, for treig, slem?

Er med på tankegangen. Greit å vite..Jeg er utdannet førskolelærer og har fått tilbud om å jobbe på en litt mindre plass. Jeg kjenner mange av de som har barn der. Så jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre.. Var derfor jeg spurte =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...