Gå til innhold

Hvis din veninne var gynekolog, ville du gått til henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er med på tankegangen. Greit å vite..Jeg er utdannet førskolelærer og har fått tilbud om å jobbe på en litt mindre plass. Jeg kjenner mange av de som har barn der. Så jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre.. Var derfor jeg spurte =)

På en liten plass må en nødvendigvis bare godta at slik er det og finne gode løsninger på det. Med god kommunikasjon og klare forventninger så går det som regel bra :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

På en liten plass må en nødvendigvis bare godta at slik er det og finne gode løsninger på det. Med god kommunikasjon og klare forventninger så går det som regel bra :P

Ja..sant det. Men nå bor jeg egentlig et stykke unna denne plassen.. Derfor dilemmaet =)

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, jeg ville definitivt ALDRI gått til en gynekolog som var en venn/venninne av meg.

Helst vil jeg unngå leger og tannleger jeg kjenner, også.

Skrevet

Jeg ville valgt en annen gynekolog.

Tannlegen hadde gått greit.

Skrevet

En venninne som gynekolog? Aldri! Ikke som lege heller.

Tannlege hadde gått greit (nå er min beste venninne tannlegeassistent hos tannlegen jeg gikk til i årevis - og det hadde jeg aldri problemer med).

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg kunne ikke tenkt meg å gått til en venninne som var gynekolog.

Ikke fastlege heller. Men tannlege hadde vært ok. Selv om jeg har et anstrengt forhold til tannleger, så er det mye mer upersonlig enn lege og gynekologer.

Skrevet

Ville du gått hvis hun var han istedet? Tenkte selv på det, og kunne aldri gå til en venninne, derimot var det en venn hadde jeg gått. Har imidlertid gjort det selv, og det var liksom greiere, merkelig nok.

Skrevet

Aldri i livet.

Har også hørt om voksne kvinner som har med seg en venninne inn til legen. Urk. Jeg liker heller ikke at en legesekretær eller sykepleier kommer inn under undersøkelsen.

At jeg omgås fastlegen min i andre sammenhenger enn som pasient gjør meg derimot ingenting. Han er meget profesjonell. Men egentlig altfor kjekk.

Skrevet

Jeg har ei venninne som er lege, og jeg kunne ikke tenke meg å bruke henne som fastlege, og i alle fall ikke som gynekolog!

Tannlege hadde vært greit, frisør og hudpleier ligeså.

illuminatum
Skrevet

Pussig det.

Jeg er mann og trenger ikke gynekolog. Kunne godt hatt en kompis som tannlegen min, men ville ikke hatt som legen min, spesielt ikke om problemer nedentil.

Ei venninne derimot. ..... Kanskje?

skorpionfisken
Skrevet

To av mine beste venner en kvinne og en mann er fastleger. De er ikke mine fastleger, det blir for nært synes jeg, selv om jeg ofte spør dem om råd når det gjelder medisinske ting.

Skrevet

Hadde ikke gjort det nei.

En tannlege er litt annerledes, det hadde vært mer aktuelt

Skrevet

Tannlege hadde vært helt greit, men gynekolog - aldri i livet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...