Gå til innhold

Sang / sitat om traktorer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det eller annen sang om traktorer? Annet enn Zetor'n da. Evt. et kjent utsagn, teit reklame eller et sitat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille Rød Traktor?

Tralte i BB?

Njaaaa... Mottakeren er ikke bevandret innen dagens barne-tv så det bør heller være noe mer voksent.

Skrevet

Lille Rød Traktor?

Tralte i BB?

Har du teksten til Lille Rød traktor-sangen? Kanskje det er noe der jeg kan bruke alikevel.

Skrevet

Hva med Gråtass?

Har du noen gode sitater derfra da? Mottakeren er overhode ikke bevandret i barne-tv....

Gjest tionne
Skrevet

Der er en sang som heter noe sånt som "Massey Ferguson", Ivar Simastuen muligens?

Skrevet

Har du noen gode sitater derfra da? Mottakeren er overhode ikke bevandret i barne-tv....

Tenkte mest på sangen jeg, er ikke noe Gråtass fan hverken jeg eller Knotten.

Skrevet

Synd mannen min har lagt seg, for han hadde kanskje hatt noe på lager - galen etter traktorer som han er!

Skrevet

Synd mannen min har lagt seg, for han hadde kanskje hatt noe på lager - galen etter traktorer som han er!

Kan du ikke spørre ham i dag da? :o)

Skrevet

Der er en sang som heter noe sånt som "Massey Ferguson", Ivar Simastuen muligens?

Dette er en Valmet og det kommer godt fram på bildene, ellers kunne jeg brukt både Zetor'n (den er rød!) og Massey Ferguson-sangen. Søstra mi går og synger på den stadig vekk! :o)

"Masse Fergus er på topp, storfamilie stiller opp!" elns. :o)

Skrevet

Er det mulig å være gal etter traktorer? Omtrent like spennende som motorsager, eller skrutrekkere.

"..............................................."

Gjest abrahamsen
Skrevet

Her kommer Gråtass, la la laa, vår lille Gråtass la la la laaa

Gjest tionne
Skrevet

Dette er en Valmet og det kommer godt fram på bildene, ellers kunne jeg brukt både Zetor'n (den er rød!) og Massey Ferguson-sangen. Søstra mi går og synger på den stadig vekk! :o)

"Masse Fergus er på topp, storfamilie stiller opp!" elns. :o)

He he! Kanskje Valmet har en nettside med noe du kan bruke? Slagferdig reklame el noe.

Skrevet

Er det mulig å være gal etter traktorer? Omtrent like spennende som motorsager, eller skrutrekkere.

"..............................................."

Du skjønner det at... Inni den store og tøffe mannen bor det en bitteliten gutt ;)

Vi holdt på å få oss en gammel traktor i tunet her. Han sa at jeg må jo forstå at han alltid har drømt om å eie sin egen traktor..

Skrevet

Kan du ikke spørre ham i dag da? :o)

Kan du bruke denne? Fant den på nettet en plass.

En nytilsatt prest tok seg en tur rundt i sognet for å bli kjent med sine sognebarn i deres dagligliv. Dette var på vestlandet et sted, og presten rodde inn til et lite småbruk hvor han traff kona alene hjemme. Presten presenterte seg og ble bedt inn på kaffe og noe å bite i.

Sjelesørgeren spør så kona hvor mannen er, og får til svar:

- Nei, han Jon e no oppi skogjen å hogge ve, han.

- Har dere noen barn da? spør presten.

- Bodn? - nei da ha me´kje, fø han Jon ha da no fø seg han, at da so ska jerast her på gar´n, da ska jerast me traktor´n", sa kona

Skrevet

"Hvorfor tør ikke jeg når traktor!"

Vits:

En homsebonde ville ha tatovert en traktor på snabben sin, og sa klart ifra: "Gje an firahjulstrekk - for an ska gå i møje drid!"

Skrevet

"Hvorfor tør ikke jeg når traktor!"

Vits:

En homsebonde ville ha tatovert en traktor på snabben sin, og sa klart ifra: "Gje an firahjulstrekk - for an ska gå i møje drid!"

*Ler høyt* Joooda, men det er stor sannsynlighet for at både svigersøstre og svigerfar kommer til å lese dette albumet så....

Skrevet

Her på denne siden var det jo mye traktorstoff, vitser, bilder, historier. Osv.

http://www.gardsdrift.no/index.php?file=fri_forside.html

*Hahahaha*

En skoleklasse var på omvisning på et stort, moderne slakteri, og en av guttene irriterte livet av omviseren ved å stadig stille nesevise spørsmål.

Til slutt havnet de på pølsemakeriet, og omviseren sier:

- Her sender vi smågrisene inn i enden av lokalet, og så kommer de ut igjen som ferdige pølser.

Den freidige poden spør:

- Dere har vel ikke sånt sted hvor dere kan stikke inn pølsene, og så kommer det ut igjen ferdige smågriser?

- Ikke vi gutten min, men din mor har et slikt sted...

Morsomt! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...