Gå til innhold

Sang / sitat om traktorer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å være gal etter traktorer? Omtrent like spennende som motorsager, eller skrutrekkere.

"..............................................."

5 mål eiendom og 2 traktorer. Trenger jeg si mer? ;o)

Skrevet

Du skjønner det at... Inni den store og tøffe mannen bor det en bitteliten gutt ;)

Vi holdt på å få oss en gammel traktor i tunet her. Han sa at jeg må jo forstå at han alltid har drømt om å eie sin egen traktor..

Ethvert tun bør ha sin egen traktor. :o)

Skrevet

Traktor

- Ska'ru int köp dä traktor?

ropt di te'n

när han geck å harv

mä hesten.

Kunn ja fôll gär,

sa han,

- men hör en lärka da,

sa han,

i tocken maskin.

(Gunnar Ehne 1921 - 2005.

Fra diktsamlingen "Natta va full å stjärner")

Skrevet

Du skjønner det at... Inni den store og tøffe mannen bor det en bitteliten gutt ;)

Vi holdt på å få oss en gammel traktor i tunet her. Han sa at jeg må jo forstå at han alltid har drømt om å eie sin egen traktor..

Det bor en slik en inni meg også, tror jeg. Men...traktorer!!! Hva i all verden er morsomt med dem, med mindre man skal bruke de til noe? :-)

".............................................."

Skrevet

5 mål eiendom og 2 traktorer. Trenger jeg si mer? ;o)

Nope :-)

"........................................"

Skrevet

Ethvert tun bør ha sin egen traktor. :o)

kanskje, men ikke midt i et boligfelt ;)

Skrevet

*Hahahaha*

En skoleklasse var på omvisning på et stort, moderne slakteri, og en av guttene irriterte livet av omviseren ved å stadig stille nesevise spørsmål.

Til slutt havnet de på pølsemakeriet, og omviseren sier:

- Her sender vi smågrisene inn i enden av lokalet, og så kommer de ut igjen som ferdige pølser.

Den freidige poden spør:

- Dere har vel ikke sånt sted hvor dere kan stikke inn pølsene, og så kommer det ut igjen ferdige smågriser?

- Ikke vi gutten min, men din mor har et slikt sted...

Morsomt! :o)

Hihi, den var morsom ;)

Skrevet

kanskje, men ikke midt i et boligfelt ;)

*Hehe* Nei, det er noe med behovet også da...

Skrevet

Har du teksten til Lille Rød traktor-sangen? Kanskje det er noe der jeg kan bruke alikevel.

Nei, sorry, den har jeg ikke lært meg. Kanskje det er noe på barnetv-sidene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...