Lillemus Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Skrevet 22. mars 2006 Er det mulig å være gal etter traktorer? Omtrent like spennende som motorsager, eller skrutrekkere. "..............................................." 5 mål eiendom og 2 traktorer. Trenger jeg si mer? ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Skrevet 22. mars 2006 Du skjønner det at... Inni den store og tøffe mannen bor det en bitteliten gutt Vi holdt på å få oss en gammel traktor i tunet her. Han sa at jeg må jo forstå at han alltid har drømt om å eie sin egen traktor.. Ethvert tun bør ha sin egen traktor. ) 0 Siter
Kalevala Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Traktor - Ska'ru int köp dä traktor? ropt di te'n när han geck å harv mä hesten. Kunn ja fôll gär, sa han, - men hör en lärka da, sa han, i tocken maskin. (Gunnar Ehne 1921 - 2005. Fra diktsamlingen "Natta va full å stjärner") 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Du skjønner det at... Inni den store og tøffe mannen bor det en bitteliten gutt Vi holdt på å få oss en gammel traktor i tunet her. Han sa at jeg må jo forstå at han alltid har drømt om å eie sin egen traktor.. Det bor en slik en inni meg også, tror jeg. Men...traktorer!!! Hva i all verden er morsomt med dem, med mindre man skal bruke de til noe? :-) ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 5 mål eiendom og 2 traktorer. Trenger jeg si mer? ;o) Nope :-) "........................................" 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Ethvert tun bør ha sin egen traktor. ) kanskje, men ikke midt i et boligfelt 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 *Hahahaha* En skoleklasse var på omvisning på et stort, moderne slakteri, og en av guttene irriterte livet av omviseren ved å stadig stille nesevise spørsmål. Til slutt havnet de på pølsemakeriet, og omviseren sier: - Her sender vi smågrisene inn i enden av lokalet, og så kommer de ut igjen som ferdige pølser. Den freidige poden spør: - Dere har vel ikke sånt sted hvor dere kan stikke inn pølsene, og så kommer det ut igjen ferdige smågriser? - Ikke vi gutten min, men din mor har et slikt sted... Morsomt! ) Hihi, den var morsom 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 kanskje, men ikke midt i et boligfelt *Hehe* Nei, det er noe med behovet også da... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Har du teksten til Lille Rød traktor-sangen? Kanskje det er noe der jeg kan bruke alikevel. Nei, sorry, den har jeg ikke lært meg. Kanskje det er noe på barnetv-sidene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.