Gjest snømusa Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Skrev mail til dem da jeg ikke har mottatt to av bladene jeg er blitt fakturert for. Får til svar at det ene bladet har jeg fått da det var sampakket med et annet jeg har mottatt. Hallo? Jeg sa jeg ikke hadde fått det! Kundeservice?! Bestilte også to bøker og de presterer å sende dem hver for seg, samtidig, og ta to ekspedisjonsgebyr. Det ene bladet har jeg allerede bedt om en gang pr tlf, men det kom aldri.. Er det bare jeg som har vært uheldig eller? *Melder meg ut* 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 jeg har abbonert på IFORM i tre år, men aldri hatt noe problemer 0 Siter
matildes mor Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Jeg har abonnert på i form i flere år og har ikke noe å utsette på dem.Du har nok gjerne vært ekstra uheldig. Men dårlig kundeservice var det ihvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.