Gjest Wolverina Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Er det noen her som har sett den første Texas Chain Massacre? "Alle" sier at dødsscenene er ekte. Seriøst? :-/ Guffent. 0 Siter
Baby2007? Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg har hørt om en film der de faktisk dreper dødsdømte fanger/slaver eller hva det nå var. Og mange av dem ble sluppet løs, og mens de sprang for harde livet, var det noen som løp etter og drepte dem med motorsag etc. Høres helt uvirkelig ut, så jeg er ikke sikker på om det er sant. Men kanskje det er den filmen du også har hørt om? Har i så fall hørt at den filmen er ulovlig her i Norge. Men, er som sagt ikke sikker på om dette er sant. Det hadde vært helt grusomt i hvert fall! 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Jeg har hørt om en film der de faktisk dreper dødsdømte fanger/slaver eller hva det nå var. Og mange av dem ble sluppet løs, og mens de sprang for harde livet, var det noen som løp etter og drepte dem med motorsag etc. Høres helt uvirkelig ut, så jeg er ikke sikker på om det er sant. Men kanskje det er den filmen du også har hørt om? Har i så fall hørt at den filmen er ulovlig her i Norge. Men, er som sagt ikke sikker på om dette er sant. Det hadde vært helt grusomt i hvert fall! Slike myter finnes det mange av. Såvidt jeg vet, finnes det ikke en eneste bekreftet ekte film blant dette snuff-søppelet. ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Texas Chain Saw Massacre, en kultklassiker, som har gått på kinoer flere steder i verden uendelig mange ganger? Det er _klart_ den er ekte... "............................................" 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 ChainSAW selfølgelig.. *himle med øya* 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Texas Chain Saw Massacre, en kultklassiker, som har gått på kinoer flere steder i verden uendelig mange ganger? Det er _klart_ den er ekte... "............................................" Mhm... 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 ser du på 8mm på tv nå? nei du, her er det nyhetene på tv2 det går i 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.