Gå til innhold

Snuff

Anbefalte innlegg

Gjest Wolverina
Skrevet

Er det noen her som har sett den første Texas Chain Massacre?

"Alle" sier at dødsscenene er ekte.

Seriøst? :-/ Guffent.

Skrevet

Jeg har hørt om en film der de faktisk dreper dødsdømte fanger/slaver eller hva det nå var. Og mange av dem ble sluppet løs, og mens de sprang for harde livet, var det noen som løp etter og drepte dem med motorsag etc. Høres helt uvirkelig ut, så jeg er ikke sikker på om det er sant.

Men kanskje det er den filmen du også har hørt om?

Har i så fall hørt at den filmen er ulovlig her i Norge. Men, er som sagt ikke sikker på om dette er sant. Det hadde vært helt grusomt i hvert fall!

Skrevet

Jeg har hørt om en film der de faktisk dreper dødsdømte fanger/slaver eller hva det nå var. Og mange av dem ble sluppet løs, og mens de sprang for harde livet, var det noen som løp etter og drepte dem med motorsag etc. Høres helt uvirkelig ut, så jeg er ikke sikker på om det er sant.

Men kanskje det er den filmen du også har hørt om?

Har i så fall hørt at den filmen er ulovlig her i Norge. Men, er som sagt ikke sikker på om dette er sant. Det hadde vært helt grusomt i hvert fall!

Slike myter finnes det mange av. Såvidt jeg vet, finnes det ikke en eneste bekreftet ekte film blant dette snuff-søppelet.

".............................................."

Skrevet

Texas Chain Saw Massacre, en kultklassiker, som har gått på kinoer flere steder i verden uendelig mange ganger? Det er _klart_ den er ekte...

"............................................"

Gjest Wolverina
Skrevet

ChainSAW selfølgelig..

*himle med øya*

Gjest Wolverina
Skrevet

Texas Chain Saw Massacre, en kultklassiker, som har gått på kinoer flere steder i verden uendelig mange ganger? Det er _klart_ den er ekte...

"............................................"

Mhm...

Gjest Wolverina
Skrevet

ser du på 8mm på tv nå? :P

nei du, her er det nyhetene på tv2 det går i :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...