Gå til innhold

Kles-/stil-/motehjelp mottas med stor takk!

Anbefalte innlegg

Gjest Motemus
Skrevet

Jeg har gjort et impulskjøp som jeg ikke er så sikker på om var noen suksess..., men jeg har bestemt meg for å gjøre det beste ut av situasjonen.. Det så ikke så verst ut i garderoben, men når jeg kom hjem så er jeg sannelig ikke så sikker. Men kjæresten likte det så da prøver jeg! Greia er at jeg ikke akkurat har noen stor kul garderobe og tusenvis av sko/støvletter å velge mellom... Og..

Det skjørtet jeg kjøpte er et svartlilla skjørt fra H & M som er på en måte knytt opp med innvendige tråder som gjør at det får en litt artig/merkelig poseballongfasong. Det når omtrent til kneet og har bredt "rynkebånd" rundt livet og over øverst på hoftene... På H & M på Carl Johan har en av de borterste utstillingsdukkene langs veggene på venstre side når du kommer inn dette skjørtet på. Det koster 250 kroner.. Noen som vet hvilket jeg mener??? Eller som kan se det litt for seg, og som kan tenke seg til hva slags topp jeg kan bruke til og ENDA viktigere hva slags SKOTØY jeg skal bruke til??? For jeg har bare sånne brune støvletter som "alle" har i vinter, sånne enkle med litt hæl som går utenpå buksa... Så hvis ikke de går må jeg finne på noe lurt (les: kjøpe meg noe nytt - men hva??)...

Jeg er litt i villrede, siden jeg ikke har peiling på hva som går til hva, hva som er moderne osv... Og siden jeg ikke har noen stor og kul garderobe/skosamling (heller ingen økonomi til å ha det) så satser jeg på å kjøpe ting som er litt anvendelige og kan brukes til flere ting...

Vil gjerne ha linker, tips og råd...

Gjest Ballongskjørt
Skrevet

Linken funket ikke. Men side 2 der, skjørt nr. 2 fra venstre?

Mary Poppins
Skrevet

Skjørtet kostet 249kr så det er noe ikke det :)

Skrevet

Støvletter er fint til nesten alt! Litt grove støvletter kan gjøre susen til et slikt skjørt. Bare de ikke er altfor vide i leggen da... Slik at de dirrer... Brunt mener jeg går til stort sett alt. Så er det vel nesten slik nå at alt er lov! Match med et skjerf i samme farge som støvlettene, eller en veske. Det tror jeg blir bra! =)

Gjest togli
Skrevet

Svarte støvletter med hæl og svart, trang topp/genser?

Gjest Motemus
Skrevet

Njæi... Jeg fant det ikke der i det hele tatt... Det er ensfarget og veldig mørkt. Kan se nesten gråsvart ut men tror det er noe lilla i det. Hun dukka i butikken hadde på noe lyserosa til...

Men det var nok ikke det skjørtet nei... Kanten er mer ujevn da det er tråder som man knyter opp skjørtet med. Man ser ikke trådene for de er på innsiden, men skjørtet blir hengt opp ujevnt rundt... Litt rynkete nesten. Men litt ballongaktig fordi det blir så posete og litt stort..

Gjest Motemus
Skrevet

Svarte støvletter med hæl og svart, trang topp/genser?

Men det er et litt casual skjørt.., samtidig som det ikke er det fordi det blir litt stort pga at det er knytt opp slik som jeg forsøkte å forklare..., litt ballongaktig... Vet ikke hvilke sorte støvletter som skulle passe til...

Hun utstillingsdukka hadde slike lag på lag med topper av forskjellig slag på. Men jeg er ikke helt med på den der med flere lag og en sånn boleroaktig sak til slutt.., jeg må ha bedre tid på sånt før jeg klarer å gå med det :-S må han noe mer "vanlig" og trenger konkrete råd på hva... Det KAN være noe litt sprekt også da..

Gjest togli
Skrevet

Men det er et litt casual skjørt.., samtidig som det ikke er det fordi det blir litt stort pga at det er knytt opp slik som jeg forsøkte å forklare..., litt ballongaktig... Vet ikke hvilke sorte støvletter som skulle passe til...

Hun utstillingsdukka hadde slike lag på lag med topper av forskjellig slag på. Men jeg er ikke helt med på den der med flere lag og en sånn boleroaktig sak til slutt.., jeg må ha bedre tid på sånt før jeg klarer å gå med det :-S må han noe mer "vanlig" og trenger konkrete råd på hva... Det KAN være noe litt sprekt også da..

Det hadde vært litt lettere hvis jeg hadde sett bilde av skjørtet...

Blir disse for spesielle? :

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=4366

Ellers var det endel andre kule støvletter på Lillevinkel Sko!

Gjest lillevinkelsko
Skrevet

Inne, og til våren / sommeren kan det være fint med flate sko med rund tupp (ballerinafasong) til skjørtet.

Nå ville jeg brukt støvletter, de du har går sikkert greit, men skal du ha noen nye ville jeg valgt noen høyere (i skaftet) , i tynnere skinn, gjerne lav hæl. Tynne skinnstøvletter kan du bruke ute hele våren.

serendipity
Skrevet

På sommeren er det jo flott med sandaler med kilhæl av kork, men rem rundt ankelen (HOT iår), på denne årstiden kan det være sexy med svarte støvletter, eller rett og slett kult med converse sko, eller gull joggesko. Oventil kan du fkes. ha en enkel langermet topp med en bolero med litt farger eller blomster/broderier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...