Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det litt stress kan du si - gubben hadde ordna med noe eksosanlegg og måtte fort hjem etter jobben - så han fikk fiksa og ordna mens det enda var lyst - og måtte hente meg på jobben da den andre bilen da stod uten sånn derre eksosanlegg i går'n hjemme.

Jeg var stressa - for jeg skulle hjem og lage ferdig konfirmasjonsinnbydelser - og da vi var på vei hjem, ringte eldste dattern og ba seg sjøl og barnebarnet på middag -så vi måtte innom butikken først da.

Stress da - sola er ikke oppe så lenge....

Inn i butikken og når man er litt stressa så tror jeg man snakker litt høyt - i alle fall gjorde jeg det -for jeg stoppa opp ved brødene - mens gubben allerede var gått lenger inn i butikken -og så tenker jeg at vi blir mange til middag -og må finne på noe som metter mange - og får se de derre plast/luft-pakkede baguettene og tenker at det metter godt -og så nesten roper jeg til gubben;

"DU! Vi kjøper sånne baguetter -de fine å putte i ræva!"

Er det MULIG!!!

jeg skulle si magan - at de mettet godt, tenkte jeg. Og ut kommer altså helt feil ord. I nærbutikken hjemme....og vi bare knakk sammen - helt hysteriske av latter.

Jeg ler søren meg ennå.:-)

Skrevet

*latterkrampe*

Den der var en perle:-) men hvordan reagerte gubben da?? lo seg ihjel? ;-) eller var han også bak i eksosanlegget??

hehehe

Gjest M.Angelica
Skrevet

*LOL*

Dette er en av de bedre historiene.. *Ser det for meg*

Skrevet

*LOL*

Dette er en av de bedre historiene.. *Ser det for meg*

og de var STORE også! :)

Skrevet

*latterkrampe*

Den der var en perle:-) men hvordan reagerte gubben da?? lo seg ihjel? ;-) eller var han også bak i eksosanlegget??

hehehe

VI stod tvekroket og skrek av latter -begge to! ;) vi gjør ofte det vi *s*

Skrevet

Nå fikk jeg meg en god latter :o)

Jeg tenkte med det samme; "Nå dør jeg"

Skrevet

VI stod tvekroket og skrek av latter -begge to! ;) vi gjør ofte det vi *s*

Jeg lo godt av mannen min på butikken nylig da han kom trillende med en handlevogn fullstappet med shampooflakser og balsam. Handlevogna hans med babyen i var rett rundt hjørnet ;)

Det jeg lo mest av var nå egentlig det røde fjeset da han oppdaget fadesen, og da han endelig sa noe sa han "Dette er det dummeste jeg noen gang har gjort" ;)

Skrevet

Jeg lo godt av mannen min på butikken nylig da han kom trillende med en handlevogn fullstappet med shampooflakser og balsam. Handlevogna hans med babyen i var rett rundt hjørnet ;)

Det jeg lo mest av var nå egentlig det røde fjeset da han oppdaget fadesen, og da han endelig sa noe sa han "Dette er det dummeste jeg noen gang har gjort" ;)

HIHI!- - det er så herlig sånt - og ikke minst er det godt for slitne kropper og sjeler å få ledd skikkelig! :)

Gjest Wolverina
Skrevet

*LOL*!!! :))

Den var go'...

Aldri hørt noe lignende.

Hehe!

Mrs. Wallace
Skrevet

HAHAHAHAHA!

*tørker lattertårer*

Skulle gitt myye for å være i den butikken da.

Skrevet

*LOL* Takk for en lattermild start på dagen :)

fuji1365380447
Skrevet

LOL LOL LOL

Tårene triller sånn at jeg må inn å legge sminken på nytt...

Takk for en bra start på dagen!!!

Skrevet

Å himmel! Det er ikke ofte jeg ler så jeg griner av noe jeg leser her inne, men nå triller tårene. Takk for en god historie på morgenkvisten.

Skrevet

Du spør om det er mulig - og jeg vil nesten svar NEI!

Det er vel bare du, flisa, som greier slikt. Jeg lo så høyt da jeg leste det at hun på nabokontoret kom og lurte på hva det var. Og jeg ler ennå!

Takk for underholdningen og din uhøytidelige væremåte!

Skrevet

Giii deg! *Hyler av latter i skranken*

Gjest abrahamsen
Skrevet

LOL igjen:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...