Gå til innhold

Navnet Jonas?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda, ser du koser deg :) Jeg tenkte på en sanger men var usikker om det er Jonas han heter. :)

Jeg koser meg ikke spesielt (hehe-en var din), men jeg bare opplyste om at sangeren Jonas Fjeld har det som kunstnernavn (tatt etter en romanfigur) og egentlig heter Terje Nilsen.

:o)

Skrevet

Helt greit, ikke noe spesielt på noen måte. Enormt vanlig.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Syns Jonas er et greit navn. Vi hadde tenkt å kalle gutten vår det, men vi endte opp med et annet Jo navn.

Skrevet

Jonas er et koselig navn, men ganske mye brukt.

André synes jeg er et fullstendig oppbrukt navn, og ikke er det særlig fint heller!

Skrevet

Det forbinder jeg med Bjørneboes bok. Et av mine favorittnavn, men det begynner å bli litt vel mye brukt nå.

Gjest Lisan12
Skrevet

Nevøen min heter Jonas, og han er en oppvakt liten gutt, men av og til en skikkelig bølle :-)

Det forbinder jeg med Jonas.

Skrevet

Litt oppbrukt. Jeg kjente en som het det som ikke var blant mine yndlingspersoner.

Skrevet

Jonas, det minner om en som mobber...

Skrevet

Kjenner en hund som heter Jonas, kjenner ingen gutter.

Gjest pekka
Skrevet

Jeg koser meg ikke spesielt (hehe-en var din), men jeg bare opplyste om at sangeren Jonas Fjeld har det som kunstnernavn (tatt etter en romanfigur) og egentlig heter Terje Nilsen.

:o)

ååååå jasså du, det visste jeg ikke. Takk for opplysningen ;)

Gjest Wolverina
Skrevet

Joint? Kaller dere den for Jonas når det røyker sammen?

Jeg røyker _ikke_, men her i omegnet blir en joint også kalt jonas, ja.

Skrevet

Det er vel Yonas?

Tromsø-folk? :) Og ja, Yonas med "Y"

Gjest liede
Skrevet

Jeg røyker _ikke_, men her i omegnet blir en joint også kalt jonas, ja.

her også. :)

Skrevet

ååååå jasså du, det visste jeg ikke. Takk for opplysningen ;)

;)

skorpionfisken
Skrevet

Det er vel Yonas?

Du er for ung min venn :-).

Da jeg var ung var det Jonas, og da var pizzaen også god :-).

Jeg forbinder altså Jonas med god Pizza :-).

Inngangspartiet var til og med en hvalkjeft, sånn at du gikk ned i hvalens mage, sånn som Jonas som ble slukt av en hval.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...