Gå til innhold

Veksle inn $25, gebyr?

Anbefalte innlegg

Gjest dollars
Skrevet

Noen som vet om det er gebyr på å veksle inn $25 til NOK? Bruker DnB hvis det har noen betydning.

Skrevet

Hvis du tenker på å veksle inn kontanter, så er vel det gebyret helt hårreisende, hvis meg ikke husker feil. Men det kan det selvfølgelig hende jeg gjør :-)

".............................................."

Gjest dollars
Skrevet

Hvis du tenker på å veksle inn kontanter, så er vel det gebyret helt hårreisende, hvis meg ikke husker feil. Men det kan det selvfølgelig hende jeg gjør :-)

".............................................."

hehe, nettopp det jeg tenker også. Gebyret er sikkert så høyt at det blir lite igjen av de $25 - Damit! Det er da mine penger og det tar 10 sekund å gi meg noen norske penger tilbake. Kanskje på tide å bytte bank til noen som ikke tar gebyr for sånt. Hørte at Storebrand Banken ikke har så mange gebyrer, men vet ikke om dette gjelder innveksling av valutta også.

Skrevet

hehe, nettopp det jeg tenker også. Gebyret er sikkert så høyt at det blir lite igjen av de $25 - Damit! Det er da mine penger og det tar 10 sekund å gi meg noen norske penger tilbake. Kanskje på tide å bytte bank til noen som ikke tar gebyr for sånt. Hørte at Storebrand Banken ikke har så mange gebyrer, men vet ikke om dette gjelder innveksling av valutta også.

nederst her står det en tabell...

http://72.14.203.104/search?q=cache:F3wDakKH_FAJ:www1.vg.no/pub/vgart.php%3Fartid%3D179020+gebyr+valuta+veksle&hl=no&ct=clnk&cd=3

Skrevet

verdt å kikke her; http://www.forex.no/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...