Gjest pekka Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Jeg trodde ikke det skulle bli vrient med plassering av gjester rundt bordet gitt. .. Når vi har langbord (ca 20 gjester), da skal konfirmanten sitte midt i bordrekka? Foreldrene på hver sin side av konf. Men så tenker jeg på fadderene, hvor sitter de? Tvers overfor konfirmanten? Søsken ved siden av foreldrene? Eller er dette nøye i det hele tatt? Konfirmanten har også en oldermor, er det spesiell plass til henne? Sikkert dumme spørsmål, men blir glad for innspill! 0 Siter
Gjest ser på bildet Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Har ikke hatt konfirmant enda, men ser på bildet fra min konfirmasjon .... jeg med mamma, pappa og søsken på hver side. Fadderene mine sitter etter mine søsken 0 Siter
flisa Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Ja -du sier noe -jeg skal gjøre det samme -jeg tenkte å sette folk etter "nærhet" - foreldre/steforeldre og søsken/stesøsken først -så besteforeldre på begge sider,en oldemor, stebesteforeldre, så onkler og tanter og så søskenbarn og venninne (1) Vi er så "heldig" at vi ikke skal be gudmora og gudfaren -de er nyseparert og i full krig...hehe - så vi later som vi har glemt dem. Dessuten skal vi ha borgelig og da later vi som at "vi trodde ikke det gjaldt da". 0 Siter
Gjest gratulerer med dagen Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Med mindre søsken er små, kan de godt plasseres sammen med andre kjære familiemedlemmer som en bestemor, onkel eller kusine. De kan jo i såfall få bestemme selv hvem de helst vil sitte sammen med. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Konfirmanten skal ha en fadder til bords. 0 Siter
poke Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Jeg har planlagt slik du har besksrevet. Han i midten så oss foreldre, bror og søster. Deretter besteforeldre, onkler, tanter osv. 2 kamerater er invitert og de skal sitte rett over han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.