Gå til innhold

konfirmasjon selskap

Anbefalte innlegg

Gjest pekka
Skrevet

Jeg trodde ikke det skulle bli vrient med plassering av gjester rundt bordet gitt. ..

Når vi har langbord (ca 20 gjester), da skal konfirmanten sitte midt i bordrekka? Foreldrene på hver sin side av konf. Men så tenker jeg på fadderene, hvor sitter de? Tvers overfor konfirmanten? Søsken ved siden av foreldrene? Eller er dette nøye i det hele tatt? Konfirmanten har også en oldermor, er det spesiell plass til henne?

Sikkert dumme spørsmål, men blir glad for innspill!

Gjest ser på bildet
Skrevet

Har ikke hatt konfirmant enda, men ser på bildet fra min konfirmasjon .... jeg med mamma, pappa og søsken på hver side.

Fadderene mine sitter etter mine søsken

Skrevet

Ja -du sier noe -jeg skal gjøre det samme -jeg tenkte å sette folk etter "nærhet" - foreldre/steforeldre og søsken/stesøsken først -så besteforeldre på begge sider,en oldemor, stebesteforeldre, så onkler og tanter og så søskenbarn og venninne (1)

Vi er så "heldig" at vi ikke skal be gudmora og gudfaren -de er nyseparert og i full krig...hehe - så vi later som vi har glemt dem.

Dessuten skal vi ha borgelig og da later vi som at "vi trodde ikke det gjaldt da".

Gjest gratulerer med dagen
Skrevet

Med mindre søsken er små, kan de godt plasseres sammen med andre kjære familiemedlemmer som en bestemor, onkel eller kusine. De kan jo i såfall få bestemme selv hvem de helst vil sitte sammen med.

Skrevet

Jeg har planlagt slik du har besksrevet. Han i midten så oss foreldre, bror og søster. Deretter besteforeldre, onkler, tanter osv. 2 kamerater er invitert og de skal sitte rett over han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...