Gå til innhold

Stygge som ikke er stygge

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Meryl Streep er jo nydelig!

Det er ikke mye symmetri over ansiktet hennes, så nydelig er hun vel ikke akkurat.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kizmiaz

12

• tonie

4

• KaVa

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Min mor pleide å si at Jan Teigen var så stygg at han nesten ble pen ;-)

Nå vel, at han er stygg kan jeg nok være enig i. Men jeg syns liksom han er stygg uansett hvor godt jeg ser etter. :-)

Skrevet

Woody Allen er jo stygg da! Ikke bare det, men han er direkte ekkel! Hele fyren gir meg frysninger - men ikke i positiv forstand akkurat...

Helt enig , Woody Allen er stygg. Men merkelig nok var han visstnok populær hos kjendisdamene en periode.

Skrevet

Bjørn Floberg er ursexy.

Han ser jeg ikke helt for meg....han er skuespiller, ja ?

Skrevet

Nick Cave, som tonie også skriver.

John English (dersom noen husker han? Fra "mot alle vindar")

Å ja, begge de to er gode forslag.

:-)

Skrevet

Min mor pleide å si at Jan Teigen var så stygg at han nesten ble pen ;-)

Ja, han har avgjort "noe" som gjør ham....om ikke direkte tiltrekkende, så iallfall ikke totalt frastøtende.

Skrevet

Meryl Streep.

Woody Allen er jo haugstygg. :-)

Tenkte også på Meryl Streep, men definerte henne som "pen". Dvs. hun er styggpen, hvilket kan være veldig attraktivt. Som Kate Moss, hun er også styggpen (syns jeg).

Skrevet

Bjørn Eidsvåg :-)

Ja, for han er koooooos!

Skrevet

Lili Taylor og Frances McDormand og en til jeg ikke husker navnet på, spilte mot Cameron Diaz i en film nylig...

De vet jeg ikke hvem er.....

:-)

Skrevet

Hm. Vanskelig. Jeg synes i alle fall at Nick Cave er vakker selv om han er "stygg":-)

Hmmm, enig der.

skorpionfisken
Skrevet

Mamma var og vanvittig forelska i John:)

Eh, ja, jeg er kanskje på alder med din mor :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

John English er jo stygg! Men jeg hadde en gang en venninne som syntes han var så fin...

"John English er jo stygg!"

Det er han vel ikke! Jeg husker at han virket stygg da han dukket opp i serien, men han ble bare penere og penere.

Skrevet

"John English er jo stygg!"

Det er han vel ikke! Jeg husker at han virket stygg da han dukket opp i serien, men han ble bare penere og penere.

Det er nettopp det som er poenget. Han ER stygg, sånn objektivt sett, men blir pen, rå, sexy o.l. etterhvert.

"He grows on you", som det heter på engelsk.

Mary Poppins
Skrevet

Her på DOL synes så og si ingen at Victoria Beckham er pen, men jeg synes hun er ser veldig bra ut!

Gjest Nillli
Skrevet

Her på DOL synes så og si ingen at Victoria Beckham er pen, men jeg synes hun er ser veldig bra ut!

Bra?? Jaja, med et titalls operasjoner kan vel alle se bra ut.

Mary Poppins
Skrevet

Bra?? Jaja, med et titalls operasjoner kan vel alle se bra ut.

Hun har nok ikke hatt et titalls operasjoner men noen har hun hatt.

Men jeg bryr meg ikke så mye om at folk tar å fikser litt på utseende, så lenge resultatet blir bra (noe jeg synes det har blitt) så gjør det vel ikke noe om man trikser litt.

Mrs. Wallace
Skrevet

Hm. Vanskelig. Jeg synes i alle fall at Nick Cave er vakker selv om han er "stygg":-)

Oh ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...