Gå til innhold

Hva er romatikk for deg?

Anbefalte innlegg

Mmm, det høres myyye mer romantisk ut i mine ører:-)

Får helt angst bare ved tanken på telttur, jeg. Ser for meg ekle scener fra "Villmark". Selv om jeg hadde med meg Espen Lie hadde jeg ikke følt meg trygg i et telt på fjellet. Jeg er så mørkeredd som en unge:-) Og så har vi alle småkrypene, da. Kroppsvask bli det så som så med, så jeg hadde definitivt unngått alt som heter sex. Skikkelig romantisk tur, hehe.

Man tåler å gå fra en morgen til ettermiddagen dagen etter uten videre til kroppsvask! Forfallet gjelder jo begge parter. :o)

Og så lenge jeg ikke har mensen da (*krysser fingrene*) så.... *Hihi*

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Nå er min andre halvdel så og si avholds (han drikker forsyne meg mindre enn meg!), men ett eller annet lurt skal jeg lure med i sekken ja! :o) En pakke flesk til stekepanna hadde vel falt i smak tenker jeg! *Hehe*

Det viktigste er at du kan trylle frem noe ekstra godt som han ikke forventer :-)

Garantert suksess!

Gjest Ulvinnen

Oi, hva skjedde her da? Tok trollet helt av, eller? :-)

Trollet gikk ikke helt av hengslene, bare såpass at det var tydelig at det var en kverulant.

H*n holdt på samtidig i morrtråden. Det var nok en av de faste trollene som får slettet alt de skriver.

Trollet gikk ikke helt av hengslene, bare såpass at det var tydelig at det var en kverulant.

H*n holdt på samtidig i morrtråden. Det var nok en av de faste trollene som får slettet alt de skriver.

Ok. Sikkert gode gamle Maiken som kjeder seg litt igjen:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...