Gå til innhold

Hva oppå pizza?

Anbefalte innlegg

Gjest lommelykt
Skrevet

Jeg vil gjerne unngå kjøttdeig i disse tider, og har tenkt å heller bruke skinke eller pølse oppå pizzaen. Hva slags skinke er best å bruke? Hvilke flere ingredienser er godt å ha sammen med skinke eller pølse? (Utenom ost da). Hvilket krydder er best?

Vi har kjøpt ferdigbunner med saus fra isbilen...

Gjest pizza
Skrevet

Smør et tynt lag med rømme, tar gjerne på litt diverse krydder oppå rømmen, så legger jeg på diverse pølsepålegg oppå der (hamburgerrygg, familieskinke, kokt skinke o.l.), hakker opp litt purre å strør oppå pølsene, før jeg tar på ost.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Syns smårettbacon er godt på pizza, eller smårettskinke.

Gjest Spiser Pizza med god samvittighet
Skrevet

Det er da ingen fare med kjøttdeig nå??? - Kvailtetkontrollen av kjøttdeig har neppe være bedre enn akuratt i disse tider. Og skulle det være noen bakterier så blir jo kjøttdeigen i Pizzaen din først stekt - så kokt (lage saus) og så stekt igjen. Tror du er ganske så sikker da!

Skrevet

Forstår ikke helt hvorfor du ikke vil ha kjøttdeig, men deg om det.

Jeg har brukt røkt skinke, bacon, pølse, kyllingfilet i små biter, løk, annanas, paprika....eller hva jeg nå måtte ha av div. kjøttmiddagsrester.

Oregano er jo selvsakt et must. Ellers bruker jeg salt, pepper, paprikapulver, grillgrydder avhengig av hvilke ingredienser jeg bruker.

Gjest Pimpi
Skrevet

Pizza med tunfisk og jalapeno :) DIGG*

Nå blei jeg sulten!

Skrevet

Mais, rå løk, sjampinjonger, ferske tomater/cherrytomater, squash, paprika, ananas, jalapenos, oliven osv osv.

eller vær litt kreativ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...