Gjest lommelykt Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Jeg vil gjerne unngå kjøttdeig i disse tider, og har tenkt å heller bruke skinke eller pølse oppå pizzaen. Hva slags skinke er best å bruke? Hvilke flere ingredienser er godt å ha sammen med skinke eller pølse? (Utenom ost da). Hvilket krydder er best? Vi har kjøpt ferdigbunner med saus fra isbilen... 0 Siter
Gjest pizza Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Smør et tynt lag med rømme, tar gjerne på litt diverse krydder oppå rømmen, så legger jeg på diverse pølsepålegg oppå der (hamburgerrygg, familieskinke, kokt skinke o.l.), hakker opp litt purre å strør oppå pølsene, før jeg tar på ost. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Syns smårettbacon er godt på pizza, eller smårettskinke. 0 Siter
Gjest Spiser Pizza med god samvittighet Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Det er da ingen fare med kjøttdeig nå??? - Kvailtetkontrollen av kjøttdeig har neppe være bedre enn akuratt i disse tider. Og skulle det være noen bakterier så blir jo kjøttdeigen i Pizzaen din først stekt - så kokt (lage saus) og så stekt igjen. Tror du er ganske så sikker da! 0 Siter
Speak Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Forstår ikke helt hvorfor du ikke vil ha kjøttdeig, men deg om det. Jeg har brukt røkt skinke, bacon, pølse, kyllingfilet i små biter, løk, annanas, paprika....eller hva jeg nå måtte ha av div. kjøttmiddagsrester. Oregano er jo selvsakt et must. Ellers bruker jeg salt, pepper, paprikapulver, grillgrydder avhengig av hvilke ingredienser jeg bruker. 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Pizza med tunfisk og jalapeno DIGG* Nå blei jeg sulten! 0 Siter
Mañana Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Mais, rå løk, sjampinjonger, ferske tomater/cherrytomater, squash, paprika, ananas, jalapenos, oliven osv osv. eller vær litt kreativ.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.