Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest Anna-Berit38
Skrevet

Har et lite dilemma gåanes her på jobben...

Først litt om meg sjøl; er ei duganes jinte på 38, jobber i helsesektoren og elsker denna jobben.

Problemet er ei kollega, hu er støtt sur og lei, kjefter og er kjei.

Veit ikke hva jeg skal gjøre? Er det vanlig å si i fra te føllk eller skal man bare la det skure og trave og lata som ingenting?

Skrevet

Dette hørtes ut som en liten strofe fra en av Christiania-bohemene.

Skrevet

Hva om du er overdrevent blid til henne?

Gjest Anna-Berit38
Skrevet

Dette hørtes ut som en liten strofe fra en av Christiania-bohemene.

Hva mener du med detta?

Je jøbber i Oslo, itte i Christiania, det er vel i Cøbenhavn om jeg itte tar feil.

Skrevet

Det er vanlig å la det skure og gå og late som ingenting.

Gjest Anna-Berit38
Skrevet

Hva om du er overdrevent blid til henne?

je kainn jo prøva på det, men hu er støtt så kjei.

klager over den minste lille fillesak. je prøver å verra kos, men det virker ikke helt som hu vil værra med på det.

Gjest Anna-Berit38
Skrevet

Det er vanlig å la det skure og gå og late som ingenting.

ja, det var det jeg trodde.

men, dei fleste arbeidskømpisa min er goe trauste arbesfolk og ikke støtt sure og kjeie.

Skrevet

je kainn jo prøva på det, men hu er støtt så kjei.

klager over den minste lille fillesak. je prøver å verra kos, men det virker ikke helt som hu vil værra med på det.

Eller så kan du være litt ekkel tilbake; Har du stått opp med feil fot i dag?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tør du å ta det opp med henne? Mange av de som oppfører seg sånn, vet ikke at de andre oppfatter henne/han som en sur person..

Forøvring en int. problemstilling. Synes det er vanskelig å forholde seg til sånne folk, jeg og..

Skrevet

Hva mener du med detta?

Je jøbber i Oslo, itte i Christiania, det er vel i Cøbenhavn om jeg itte tar feil.

Christiania-bohemen var en kunstnerforening i Christiania (Oslo) på slutten av 1800-tallet.

Gjest lederen
Skrevet

Det har nettopp vært en kåring her i Norge ang. hva som er Norgen triveligste arbeidsplass.

Og punkt nummer en er : trivelige kollegaer.

Du kan ta det opp med en avdelingsleder. Eller du kan ta det opp selv.

Jeg har en ledende stilling selv, og er veeldig opptatt av dette med trivsel på arbeidsplassen.

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...