Gjest Anna-Berit38 Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Har et lite dilemma gåanes her på jobben... Først litt om meg sjøl; er ei duganes jinte på 38, jobber i helsesektoren og elsker denna jobben. Problemet er ei kollega, hu er støtt sur og lei, kjefter og er kjei. Veit ikke hva jeg skal gjøre? Er det vanlig å si i fra te føllk eller skal man bare la det skure og trave og lata som ingenting? 0 Siter
sugarpop Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Dette hørtes ut som en liten strofe fra en av Christiania-bohemene. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hva om du er overdrevent blid til henne? 0 Siter
Gjest Anna-Berit38 Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Dette hørtes ut som en liten strofe fra en av Christiania-bohemene. Hva mener du med detta? Je jøbber i Oslo, itte i Christiania, det er vel i Cøbenhavn om jeg itte tar feil. 0 Siter
gullfisk Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Det er vanlig å la det skure og gå og late som ingenting. 0 Siter
Gjest Anna-Berit38 Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hva om du er overdrevent blid til henne? je kainn jo prøva på det, men hu er støtt så kjei. klager over den minste lille fillesak. je prøver å verra kos, men det virker ikke helt som hu vil værra med på det. 0 Siter
Gjest Anna-Berit38 Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Det er vanlig å la det skure og gå og late som ingenting. ja, det var det jeg trodde. men, dei fleste arbeidskømpisa min er goe trauste arbesfolk og ikke støtt sure og kjeie. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 je kainn jo prøva på det, men hu er støtt så kjei. klager over den minste lille fillesak. je prøver å verra kos, men det virker ikke helt som hu vil værra med på det. Eller så kan du være litt ekkel tilbake; Har du stått opp med feil fot i dag? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Tør du å ta det opp med henne? Mange av de som oppfører seg sånn, vet ikke at de andre oppfatter henne/han som en sur person.. Forøvring en int. problemstilling. Synes det er vanskelig å forholde seg til sånne folk, jeg og.. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hva mener du med detta? Je jøbber i Oslo, itte i Christiania, det er vel i Cøbenhavn om jeg itte tar feil. Christiania-bohemen var en kunstnerforening i Christiania (Oslo) på slutten av 1800-tallet. 0 Siter
Gjest lederen Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Det har nettopp vært en kåring her i Norge ang. hva som er Norgen triveligste arbeidsplass. Og punkt nummer en er : trivelige kollegaer. Du kan ta det opp med en avdelingsleder. Eller du kan ta det opp selv. Jeg har en ledende stilling selv, og er veeldig opptatt av dette med trivsel på arbeidsplassen. Lykke til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.