Gjest golfine Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Jeg synes "Tutta" alltid har fremstått både som pottesur og arrogant i media. Gidder liksom ikke engang forsøke å gjøre et godt inntrykk, virker det som. Det er nesten så jeg kan forstå caddyen som gikk over til Bjørnstad bare på grunnlag av det, uten at jeg kjenner til bakgrunnen for byttet. Hva mener du? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Jeg regner med at caddyen er en person med egen vilje, og at han selv bestememr hvem han vil jobbe for. Hvis han ikke har en kontrakt, selvfølgelig. Hvoorvidt Tutta fremstår som sur elle ikke har jeg ingen formening om. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Helt enig. Har overhodet ikke sansen for henne! 0 Siter
Gjest golferen Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Caddy ? Spiller det noen rolle hvem som bærer køllene for deg i golf da ? Og ja, jenta ser ikke direkte ut som ei gladjente nei :-( 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Caddy ? Spiller det noen rolle hvem som bærer køllene for deg i golf da ? Og ja, jenta ser ikke direkte ut som ei gladjente nei :-( Javisst gjør det det. En god (proff) caddie er en som har god greie på hvor man bør bruke den og den køllen, hvilke strategier som er smarte etc. "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.