Gå til innhold

De har krympet

Anbefalte innlegg

Gjest dropper nicket
Skrevet

Puppene mine har plutselig krympet:( Jeg kjenner betraktelig forskjell når jeg tar på dem. Jeg har ikke gått ned noe i vekt heller (er slank). Hvordan i all verden kan dette skje?

Litt kjipt da..

Gjest dropper nicket
Skrevet

Sluttet på p-piller?

Nei. Jeg hadde et opphold på en månede forrige månede, men har gått på dem i over en månede igjen nå.

serendipity
Skrevet

Nei. Jeg hadde et opphold på en månede forrige månede, men har gått på dem i over en månede igjen nå.

Har noen venninner som opplevde at brystene ble mindre fyldige da de sluttet på p-piller.

Skrevet

Andre endringer som kan forklare det?

Sluttet med andre medisiner?

Gjest dropper nicket
Skrevet

Andre endringer som kan forklare det?

Sluttet med andre medisiner?

Nei har ikke det heller..

Dette er rart, jeg merker skikkelig forskjell..

Gjest dropper nicket
Skrevet

Har noen venninner som opplevde at brystene ble mindre fyldige da de sluttet på p-piller.

Ja det har jeg også hørt, men som sagt jeg sluttet bare i en månede og det er nå et brett med p-piller siden..

Gjest pekka
Skrevet

Du skriver ikke alder.... Ved økende alder så henger puppene mere, tannkjøttet krymper, rumpa synker og hoftene blir høyere. Figuren endrer seg uten vektendring.

Gjest dropper nicket
Skrevet

Du skriver ikke alder.... Ved økende alder så henger puppene mere, tannkjøttet krymper, rumpa synker og hoftene blir høyere. Figuren endrer seg uten vektendring.

Men jeg er ganske ung :)

Skrevet

Mine gikk opp 2 str i løpet av en sommer, da jeg var 22 elns, uten at jeg la på meg noe videre ellers - men det er jo morsommere enn omvendt...

Gjest petrusa
Skrevet

Ja det har jeg også hørt, men som sagt jeg sluttet bare i en månede og det er nå et brett med p-piller siden..

det er vanlig at puppene blir litt mindre og så litt større...både jeg og en venninne opplever dette... jeg kan være SÅ fornøyd over at jeg har store pupper, så svært kort tid etterp blir dem mindre igjen... blir så skuffa... så øker de igjen...

vekten er rimelig lik.

kanskje noe hormonelt, kanskje treningen varierer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...