Gjest dropper nicket Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Puppene mine har plutselig krympet:( Jeg kjenner betraktelig forskjell når jeg tar på dem. Jeg har ikke gått ned noe i vekt heller (er slank). Hvordan i all verden kan dette skje? Litt kjipt da.. 0 Siter
Gjest dropper nicket Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Sluttet på p-piller? Nei. Jeg hadde et opphold på en månede forrige månede, men har gått på dem i over en månede igjen nå. 0 Siter
serendipity Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Nei. Jeg hadde et opphold på en månede forrige månede, men har gått på dem i over en månede igjen nå. Har noen venninner som opplevde at brystene ble mindre fyldige da de sluttet på p-piller. 0 Siter
soleil Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Andre endringer som kan forklare det? Sluttet med andre medisiner? 0 Siter
Gjest dropper nicket Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Andre endringer som kan forklare det? Sluttet med andre medisiner? Nei har ikke det heller.. Dette er rart, jeg merker skikkelig forskjell.. 0 Siter
Gjest dropper nicket Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Har noen venninner som opplevde at brystene ble mindre fyldige da de sluttet på p-piller. Ja det har jeg også hørt, men som sagt jeg sluttet bare i en månede og det er nå et brett med p-piller siden.. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Du skriver ikke alder.... Ved økende alder så henger puppene mere, tannkjøttet krymper, rumpa synker og hoftene blir høyere. Figuren endrer seg uten vektendring. 0 Siter
Gjest dropper nicket Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Du skriver ikke alder.... Ved økende alder så henger puppene mere, tannkjøttet krymper, rumpa synker og hoftene blir høyere. Figuren endrer seg uten vektendring. Men jeg er ganske ung 0 Siter
jaime Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Mine gikk opp 2 str i løpet av en sommer, da jeg var 22 elns, uten at jeg la på meg noe videre ellers - men det er jo morsommere enn omvendt... 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Ja det har jeg også hørt, men som sagt jeg sluttet bare i en månede og det er nå et brett med p-piller siden.. det er vanlig at puppene blir litt mindre og så litt større...både jeg og en venninne opplever dette... jeg kan være SÅ fornøyd over at jeg har store pupper, så svært kort tid etterp blir dem mindre igjen... blir så skuffa... så øker de igjen... vekten er rimelig lik. kanskje noe hormonelt, kanskje treningen varierer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.