Gå til innhold

Hvorfor er jeg tykk om kvelden og tynn og morgenen?

Anbefalte innlegg

Gjest irriterende

Om morgenen når jeg står opp ser jeg syltynn ut i speilet, og magen min er flat som en pannekake.

Når det har gått noen timer ser magen min ut som noe som tilhører en blubbe. Det er STOR forskjell.

Det er akkurat som om fett hoper seg opp og huden blir slappere i løpet av dagen. Det har ikke noe å gjøre med at jeg spiser, for hvis venter med å spise til noen timer etter jeg har stått opp, blir magen allikevel slapp før jeg har spist.

Dette er utrolig frustrerende. Er det noen andre som har det slik? Forslag på hva som kan være årsaken og forslag til forebyggelse?

Fortsetter under...

Gjest blue cucumber

Det kan være at du gjør fra deg om morningen og slipper en god del gass om natta. Dette samler seg opp i løpet av dagen og kvelden, derfor blir du tykk om kvelden. Om morningen har du heller ikke spist på en del timer. om dagen spiser du oftere.

Annonse

Gjest irriterende

Det kan være at du gjør fra deg om morningen og slipper en god del gass om natta. Dette samler seg opp i løpet av dagen og kvelden, derfor blir du tykk om kvelden. Om morningen har du heller ikke spist på en del timer. om dagen spiser du oftere.

Det ser ikke ut som om jeg har spist for mye eller lignende. Mer som om jeg har fått flere kilo fett på magen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...