Gå til innhold

Hvordan følge opp nettdating?

Anbefalte innlegg

Gjest truli
Skrevet

Til dere som har møtt en på nettet, og har erfaring med det? Hvor lang tid brukte dere til å bli kjent med hverandre? Hvor lang tid gikk før dere hadde sex? Og hvordan i all verden går man frem når man blir dødsforelsket og bor fire timers kjøring unna hverandre? Begge har hus, og den ene har ett barn på atten. Ellers er barna voksne. Hvem skal flytte på seg? En må kanskje skifte jobb også. Men vi har virkelig skutt blink og møtt en vi er veldig glad i. Er veldig takknemlig for råd rundt disse tingene.

Gjest Slik var det for oss
Skrevet

Chattet sammen i vel en uke og litt på telefon. Møttes litt over en uke etter første chat, hadde sex dagen etter det igjen og han flyttet vel så å si inn der og da. Har nå vært samboere i to år.

Men vi bodde i samme by da og ingen av oss hadde barn.

amerikafareren
Skrevet

Når det kommer til forelskelsen så er det ingen forskjell om du møter noen på nettet eller andre steder.

Jeg har like forskjellig erfaring med nettdater som med å treffe noen andre steder så jeg synes ikke det er lett å svare. I noen tilfeller sier det pang for så å ebbe ut etter kort stund, i andre tilfeller går det saktere.

Jeg har ingen erfaring med å møte noen som jeg har planlagt å flytte sammen med etter at jeg ble skilt. Jeg skyr slike tanker så lenge jeg har barna boende hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...