Gå til innhold

Hvor på nettet kan jeg finne .....

Anbefalte innlegg

Gjest snøball
Skrevet

Personens navn og adresse, når jeg har deres registreringsnummer på bilen?

Gjest snøball
Skrevet

å nei. For på Brønnøysund registeret går det an å finne om personen f.eks. har lån på bilen, og da skriver man inn reg.nr,så får man opp personens navn, adresse og hvor mye lån man har, så da trodde jeg at det gikk an å bare finne navn når personen ikke har lån.

Gjest snøball
Skrevet

Tror ikke du finner slikt på nettet nei

(svarte til meg selv først..)

å nei. For på Brønnøysund registeret går det an å finne om personen f.eks. har lån på bilen, og da skriver man inn reg.nr,så får man opp personens navn, adresse og hvor mye lån man har, så da trodde jeg at det gikk an å bare finne navn når personen ikke har lån.

Skrevet

Jeg har fått det av politiet, men da var det en gjøk som hadde sperret meg inne med en varebil. Du får neppe slik informasjon helt uten videre.

"............................................."

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har fått det av politiet, men da var det en gjøk som hadde sperret meg inne med en varebil. Du får neppe slik informasjon helt uten videre.

Jeg fikk det også hos Politiet, men da var det jeg som hadde bulka en annen fyr. ;)

Skrevet

Jeg fikk det også hos Politiet, men da var det jeg som hadde bulka en annen fyr. ;)

Det koster å være ærlig :-)

"......................................."

mariaflyfly
Skrevet

Det koster å være ærlig :-)

"......................................."

*erfaren*

Gjest snøball
Skrevet

Hmm. Da forstår jeg ikke vitsen med at man kan finne hvor mye lån en person har på bilen, hans navn og adresse på nettet,men bare navn er helt umulig? Teiteste jeg har hørt.

Skrevet

Hmm. Da forstår jeg ikke vitsen med at man kan finne hvor mye lån en person har på bilen, hans navn og adresse på nettet,men bare navn er helt umulig? Teiteste jeg har hørt.

Jeg visste ikke at man kunne finne "navn og evt. lån", som du sier. Man har alltid kunnet sjekke om et gitt bilnummer har heftelser - noe annet aner jeg faktisk ikke.

"..............................................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

Der finner man bare ev. heftelser på bilen.

Skrevet

Joda, det får du. Jeg trengte å vite hvem som eide en bil en gang i høst, og ringte bare og spurte.

Det jeg ikke husker, er selvfølgelig hvem jeg ringte... men jeg tror kanskje det var Biltilsynet.

Gjest snøball
Skrevet

Jeg visste ikke at man kunne finne "navn og evt. lån", som du sier. Man har alltid kunnet sjekke om et gitt bilnummer har heftelser - noe annet aner jeg faktisk ikke.

"..............................................."

Joda, det går. Når jeg f.eks søker på meg selv, kommer navnet mitt opp og hvor mye lån jeg har tatt på bilen.

Gjest snøball
Skrevet

Der finner man bare ev. heftelser på bilen.

Og personens navn...

Skrevet

Joda, det går. Når jeg f.eks søker på meg selv, kommer navnet mitt opp og hvor mye lån jeg har tatt på bilen.

Ja, nettopp. Man får bare vite det dersom du har lån på bilen (heftelse...). Men det er for å sjekke det selv før man kjøper bruktbil, sånn at man vet at man ikke får en bil som det følger med lån på.

Gjest snøball
Skrevet

Ja, nettopp. Man får bare vite det dersom du har lån på bilen (heftelse...). Men det er for å sjekke det selv før man kjøper bruktbil, sånn at man vet at man ikke får en bil som det følger med lån på.

Ja, ikke sant. Jaja, får vel bare la vær å lete, hvis det ikke er mulig å finne det på nettet.

Skrevet

Ring 815 22 000 - tast 2, og du får oppgitt navn og adresse på bileier. Du trenger ikke oppgi grunn (jeg ringer hver gang det står en bil på _min_ parkeringsplass når jeg kommer).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...